شهردار اردبیل خبر داد؛
شهردار اردبیل از افتتاح یکی از خیابان‌های منتهی به منطقه نمونه گردشگری و تفریحی شورابیل به نام استاد شاهی اردبیلی که از شاعران و پژوهشگران برجسته ملی محسوب می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 17 July 2019

حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: نامگذاری معابر شهری به نام مفاخر و مشاهیر استان از مطالبات مهم مردم محسوب شده و به نوعی صیانت از فرهنگ شهر است.

وی افزود: افتتاح یکی از خیابان‌های منتهی به منطقه نمونه گردشگری و تفریحی شورابیل به نام استاد شاهی اردبیلی که از شاعران و فرهیختگان به نام منطقه هستند، به زودی انجام خواهد شد.

شهردار اردبیل با تشریح برنامه‌های گرامیداشت روز اردبیل بیان کرد: جشن روز بزرگ اردبیل با حضور بازیگران، ورزشکاران و خوانندگان برگزار می‌شود.

افتتاح پروژه‌های منطه دو شهرداری اردبیل همزمان با روز اردبیل 

لطف‌اللهیان از افتتاح پروژه‌های منطقه دو شهرداری اردبیل نیز همزمان با روز اردبیل خبر داد و گفت: سالن سرپوشیده چمن مصنوعی شهرداری اردبیل که با مشارکت بخش خصوصی و با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی احداث شده همزمان با برنامه‌های گرامیداشت هفته اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار اردبیل از برگزاری ورکشاپ نقاشی با موضوع نمادهای اردبیل در پیاده راه اسفریس خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت ۱۸ روز جمعه چهارم مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای دلنوشته‌های همشهریان در خصوص اردبیل، پیاده راه اسفریس و دیگر موارد مرتبط از دیگر فعالیت‌های درنظر گرفته شده به مناسبت گرامیداشت روز اردبیل خواهد بود.

لطف‌اللهیان با بیان اهمیت روز اردبیل و گرامیداشت آن گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی با رویکرد فر هنگی می‌تواند به نوعی نمادی از وحدت ملی تلقی شود تا در معرفی جایگاه اردبیل و صفویه به وظایف مهم خود عمل کنیم.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار