شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل به اشاره به تغییرات مدیریتی در سازمان‌های این نهاد تاکید کرد که ارتقاء و توسعه خدمات به شهروندان هدف شهرداری از تغییرات مدیریتی است.
کد خبر: ۷۶۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 15 July 2019
ارتقا خدمات هدف شهرداری اردبیل از تغییرات مدیریتی است

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونان شهرداری اردبیل تصریح کرد: مبنای توسعه شهری تحول در ساختار مدیریت شهری است و هرگونه تغییر مدیریتی بایستی منجر به ارتقا خدمات به شهروندان شود.

وی گفت: برنامه مناطق شهرداری کاملاً واضح و اولویت ها و اهداف مشخص شده و افرادی که به عنوان مدیر یا سرپرست مناطق شهرداری انتخاب شده اند باید به جد پیگیر کارها و اقدامات عمرانی شوند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه رویکرد شورای معاونان شهرداری رویکردی مسئولانه است، بیان داشت: پویایی و فعال بودن سازمان شهرداری اردبیل مستلزم جوانگرایی و استفاده از ظرفیت مدیرانی است که با نگرش مسئولانه پای کار هستند.

وی افزود: شهرداری اردبیل در طی چند سال گذشته اقدام به بهبود روش ها شیوه ها و اصلاح ساختار کرده و برنامه ها و پروژه هایی که در شهر اجرا می شود نتیجه اهتمام و تلاش مدیران و مسئولان است.

لطف اللهیان ادامه داد: فاصله گیری از کارهای روزمرگی راه توسعه را هموار ساخته و شهر توسعه یافته در گرو تربیت انسان های توسعه یافته است.

وی با تاکید براینکه هرگونه تغییر مدیریت نباید منجر به کاهش خدمات به شهروندان باشد، متذکر شد: در حال حاضر اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیشتری توسط سازمان فرهنگی ورزشی در فرهنگسراها در حال اجرا است.

به گفته شهردار اردبیل در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی از سوی شهرداری اردبیل اجرا شده است.

در این جلسه طی احکامی از سوی شهردار اردبیل فرشید ملک نژاد به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک، جواد عبداللهی به عنوان مدیر جدید شهرداری منطقه پنج، فرهاد تاج مهر به عنوان مدیر جدید شهرداری منطقه دو، کیانوش خدابخش به عنوان سرپرست شهرداری منطقه سه، سید روح الله هدایت به عنوان مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل منصوب شدند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار