مهندس بهنام جو استاندار اردبیل بصورت سرزده از شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل بازدید کرده و طی جلسه ای با حضور سرپرست و معاونین شرکت دستورات لازم به منظور تسریع در اجرای پروژه ها صادر کرد.
کد خبر: ۷۶۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 14 July 2019

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل ، مهندس بهنام جو استاندار اردبیل بصورت سرزده از شرکت بازدید کرد.مهندس بهنام جو ضمن حضور در قسمت های مختلف شرکت وصحبت با همکاران و مسئولین واحدها گزارشات لازم در خصوص فعالیت های شرکت و نحوه ارائه خدمات اخذ نمود.

در ادامه این بازدید سرزده که معاون امور عمرانی استانداری،رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیر حضور داشتند جلسه ای با حضور استاندار اردبیل و هیئت همراه و مهندس به نژاد سرپرست و معاونین شرکت برگزار شد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/4/23/509670_669.jpg

در این جلسه مهندس به نژاد ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از اقدامات و فعالیت های شرکت در زمینه اجرای پروژه های آب و فاضلاب ،کاهش پرت شبکه و اجرای پروژه های عمرانی از جمله اجرای شبکه و تصفیه خانه فاضلاب در سطح استان ارائه داد.

مهندس به نژاد با اشاره به تصویب اعتبارات ماده 56 جهت ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اردبیل به مبلغ حدودسیصدو سی میلیارد ریال از آغاز فرایند واگذاری پروژه از طریق فراخوان عمومی خبر داد.

در ادامه مهندس بهنام جو استاندار اردبیل ضمن تاکید برتسریع در اجرای پروژه های عمرانی از جمله ارتقا تصفیه خانه فاضلاب اردبیل و تسریع در انجام فرایند قانونی واگذاری و همچنین تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد ،دستورات لازم در خصوص بررسی مشکل تامین آب شرب اردبیل با افزایش 50 لیتر در ثانیه تا سال 1400 و همچنین بررسی امکان انتقال آب گور گور به اردبیل ،برنامه ریزی برای کاهش پرت شبکه ،رفع نواقصات مسکن مهر ،بررسی امکان انتقال آب از سد عمارت به اردبیل و همچنین برنامه ریزی برای اجرای شبکه و تصفیه خانه فاضلاب در کلیه شهر های استان صادر کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار