آیت‌الله جنتی:
رئیس مجلس خبرگان گفت: شوخی ندارد؛ گرانی، تورم، فسادهای اداری، فسادهای مالی و انواع فساد وجود دارد ولی با این حال مردم تحمل می کنند.
کد خبر: ۷۶۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 11 July 2019

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(پنجشنبه) در ششمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با کمیسیون های داخلی دوره پنجم، با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: اعضای خبرگان باید عارف به زمان باشند و عنوان خبرگیت خود را با قابلیت معرفت و شناسایی از وضع زمان نشان دهند.

وی افزود: باید وضعیت حال خود را در نظر بگیریم و نقاط ضعف و قوت، چالش ها و مسائل داخلی و خارجی را همواره مرور کنیم.

آیت الله جنتی ادامه داد: با همه وجودم از مقام معظم رهبری تشکر می کنم، چرا که ایشان مسائل را از جهات گوناگون تصدی می کنند و کاملا مراقب اوضاع هستند و تمام قدرت شان را برای هدایت مسئولان، برخورد با دشمنان خارجی و برخورد با فسادهای داخلی و هدایت همه نیروها را بکار می گیرند.

وی عنوان کرد: هرچه از عزت و عظمت در مقابل دشمن داریم به برکت راهنمایی ها و هدایت های مقام معظم رهبری است، قبل از ایشان هم که امام راحل بودند که مقام معظم رهبری، خلف صالح ایشان هستند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خصوصا در سخنرانی روز ١٤ خرداد و مواقع اخیر یادآور شد: یکی از موارد مهم و قابل تاکید ایشان، مقاومت است.

آیت الله جنتی افزود: ما هر چه داریم و اسلام هرچه دارد همه از مقاومت است. برای حفظ و نگهداری ارزش‌ها دشمن خیلی تلاش می‌کند که ما را به زمین بزند، نگذارد عدالت و اسلام و توحید رشد کند؛ از این رو از اول تاریخ دنیا تاکنون مبارزه حق و باطل بوده است و تازگی هم ندارد.

وی تاکید کرد: امروز هم که با مسئله دشمنی های دیوانه وار آمریکا و کشورهایی که خیلی کمتر از آمریکا نیستند ولی آمریکا دشمنی خود را بیشتر نمایان می کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: پیروزی‌های بسیار خوبی تاکنون داشته ایم و دشمن هم از این پیروزی ها ناخرسند است. همان پیروزی هایی که سیاست های دشمن را در عراق، سوریه و در یمن خنثی کرد و در این کشور آنها را به شکست وا می دارد.

دبیر شورای نگهبان گفت: همه این پیروزی ها به خاطر مقاومت است، یعنی بالاخره این راه هموار نیست و باید با همت راه را در پیش گرفت و این مقاومت ها همه جا خود را نشان داده و هزینه‌هایش را هم تقبل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت است که ملت را چهل سرپا نگه داشته است، گفت: سیاستمداران دنیا باور نمی کردند که این نظام چهل سال سر پا بماند با وجود اینکه مشکلات مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی درست کردند و هرکاری که توانستند کردند و در عین حال این نظام با توکل به خدا و پشتیبانی مردم عزیزمان سر پا ماند و همین اواخر که این مقام آمریکایی خیال می کرد مردم چهل سالگی انقلاب را جشن نخواهند گرفت، با کوری چشمش جشن گرفته شد و مردم با همت خودشان بیش از همه سال ها در راهپیمایی شرکت کردند و حضور خود در صحنه را به رخ آنها کشیدند.

جنتی با اشاره به مقاومت مردمی با وجود مشکلات، گفت: شوخی ندارد؛ گرانی، تورم، فسادهای اداری، فسادهای مالی و انواع فساد وجود دارد ولی با این حال مردم تحمل می کنند و حضورشان را در صحنه نشان می دهند و واقعا کمترین کاری که می توانیم بکنیم دعای شبانه روزی برای مردم در نماز شب و هر زمانی است و هر خدمتی از دستمان برمی آید باید کوتاهی نکنیم.

جنتی با بیان اینکه مردم سختی ها را تحمل می کنند و اطاعتشان و علاقه شان به مقام معظم رهبری نشان می دهند و این مقاومت ها سبب شده که ما قدرتی دشمن شکن پیدا کنیم، گفت: باید در تاریخ حفظ شود که نخست وزیر ژاپن اینجا می‌آید و مقام معظم رهبری می‌گویند او(ترامپ) ارزش انتقال پیام را ندارد. این کم حرفی نبود که ایشان زدند و همه فهمیدند که ایشان از موضع قدرت برخورد و دشمن را تحقیر می کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار