کد خبر: ۷۶۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳ 07 July 2019

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: طی روزهای پیش‌رو سه بازیکن در پست‌های مختلف جذب می‌شوند و امیدوارم در اردوی ترکیه این بازیکنان را با سایر نفرات هماهنگ کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی در خصوص روند آماده‌سازی تیمش برای فصل آینده، اظهار کرد: اکنون تمرینات بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده جلو می‌رود و طی این هفته، اردوی تیم در شهر ارزروم ترکیه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته و بازیکنانی جذب شدند و از طرفی نقل‌و‌انتقالات همچنان ادامه دارد. از روزی که من آمده‌ام به همراه مدیریت باشگاه، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی را جلو می‌بریم و فیلم بازیکنان متعددی از تمامی قاره‌ها را مشاهده کرده‌ایم و به دنبال جذب نفراتی هستیم که بتوانند خودشان را با شرایط زندگی در تبریز، غذاهای ایرانی، هواداران و سایر بازیکنان وفق دهند؛ به طبع یافتن چنین بازیکنانی راحت نیست.

وی با بیان اینکه تراکتور به عنوان اولین تیم تمریناتش را شروع کرده است، گفت: هنوز زمان دقیق آغاز مسابقات لیگ برتر مشخص نیست، اما این موضوع باعث سردرگمی‌ ما نمی‌شود؛ چرا که هم برای آغاز مسابقات در دهم مرداد و هم برای هجدهم مرداد برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: وضعیت بازیکنان سال گذشته و بازیکنان جدید را بررسی کرده و در حال شناخت آن‌ها هستم، همچنین سیستم بازی تیم در فصل گذشته را هم ارزیابی می‌کنم که آیا این سیستم خوب بود؟ با بازیکنان کنونی می‌توان آن سیستم را پیاده کرد و یا باید تغییراتی اعمال شود؟ این موضوع در اردوی ترکیه نیز بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال خلق یک تیم کامل و یکدست هستیم، توضیح داد: این تیم کامل متشکل از 21 یا 22 بازیکن است که در بین آنان بازیکنان جوان، بازیکنانی در رده سنی 26 و 27 سال و بازیکنان بالای 30 سال جای دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار