مردم کدام را باور کنند
آقای بهنامجو تنها این پرسش را پاسخ بگویند که اگر منتقدین به گفته او "ناآگاه" هستند، پس نظر او در باره سخنان رییس کل دادگستری استان اردبیل که گفته ...
کد خبر: ۷۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 06 July 2019

تابناک اردبیل- اکبر بهنامجو همواره اصرار دارد که رسانه ها به جای تصویرسازی از او به عنوان چهره سیاسی، استاندار اردبیل را عنصری "کاری" و "جهادی" معرفی کنند، اما او بهتر از هر کسی می داند که تصدی چنین جایگاهی " تصادفی" نبوده و از معالادت روشنی پیروی می کند.

اما استاندار اردبیل، دست کم در اظهارنظر اخیر خود که منتقدین واگذاری کشت و صنعت مغان را " ناآگاه" و " خودزن" توصیف کرده و آنان را به عناوینی مورد نوازش و مهرورزی خود قرار داد، ثابت نمود آن طور که ادعا می کند، نه تنها در اظهارات خود جانب احتیاط و توجه را ندارد بلکه در نوع خود یک عنصر سیاسی "دوآتشه" است!

مردم انتظار ندارند که استاندار اردبیل در مقام دفاع از عملکرد سئوال برانگیز سازمان خصوصی سازی و دولت تدبیر و امید در واگذاری و مفت فروشی شرکت کشت و صنعت مغان که سازمان بازرسی کل کشور هم به دلیل فقدان اهلیت خریدار، در مرحله فسخ آن قرار دارد، چشم خود را بر حقایق پوشانده و صرفاً به اعتبار این که نماینده عالی دولت در استان است، منتقدین دلسوز را مورد اهانت قرار دهد.

آقای بهنامجو تنها این پرسش را پاسخ بگویند که اگر منتقدین به گفته او "ناآگاه" هستند، پس نظر او در باره سخنان ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری استان اردبیل که واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را دارای "مشکل" می داند، چیست؟!

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
شما چقدر ساده اید ؟ دم انتخابات این موضوع علم شده و الا قرارداد منعقد شده و خریدار جدید در حال سرمایه گذاری روی زیرساختهای شرکت است اگه فسخ بشه که عمرا بشه دولت باید یه چول اضافه تری هم به خریدار برگرداند .
تابناک اردبیل شما هم به آتیش بیار معرکه شدی و به نفع جریان سیاسی خودت میخوای سود استفاده رو بکنی
نکنین با مردم این عوام فریبی رو نکنین ببینید کی گفتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
کام شیرین عسل راتلخ خواهیم کرد.
کشت وصنعت مال عشایرشاهسون هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار