کد خبر: ۷۵۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 26 June 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، روابط عمومی‌ها  را پل ارتباطی مردم و سازمان‌ها و کارمندان و مدیران  دانست و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش بزرگ و تاثیرگذاری در جامعه ما دارند و مدیران نباید در انتخاب و یا عزل روابط عمومی‌ها سلیقه‌ای عمل کنند.

وی افزود: تبلیغات مناسب و به معنای واقعی کلمه تبلیغ پیشرفت‌ها،کارکردها و فعالیت‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها در امر خطیر تبلیغات باید یک رقابت سالم باهم داشته باشند گفت: علاوه بر رقابت سالم در بین مدیران روابط عمومی‌های استان، آنان باید در پیشبرد اهداف به یک دیگر یاری برسانند.

بهنام‌جو از آغاز فصل جدیدی در بین روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: در ماه‌های آینده با  افزایش امکانات و تجهیزات روابط عمومی‌ها شاهد پویایی بسیار خوبی خواهیم بود و می‌توانیم اهداف توسعه استان را بهتر و سریع‌تر پیش ببریم.

انعکاس صحیح پیشرفت‌ها عامل ایجاد نشاط و شادابی در جامعه می‌شود

غلامحسین غاربی، مسؤول روابط عمومی استانداری اردبیل نیز در این نشست اظهار داشت: رویکرد تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در پیش‌برد اهداف آنان در جامعه بسیار موثر بوده و آنان را به جایگاه واقعی خود می‌رساند.

وی یکی دیگر از رویکرد‌های جدید روابط عمومی‌های استان را تقویت اطلاع‌رسانی در جامعه عنوان کرد و گفت: انعکاس صحیح و قوی پیشرفت‌های مختلف در جامعه از جمله در زمینه اقتصادی باعث ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم شده و آنان را به روزهای پیش‌رو امیدوارتر می‌کند.

مسؤول روابط عمومی استانداری اردبیل از ارزیابی فعالیت‌های روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: به مشکلات ساختاری، امکاناتی و نیروی انسانی در روابط عمومی‌ها آگاهی داریم و تمام تلاشمان را برای به حداقل رساندن این مشکلات به کار بسته‌ایم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
عالم بی عمل به چه ماند؟ به زنبور بی عسل... چطور خودتان همه عزل و نصبها را براساس سلایق مثلث آقا سیدجواد و میرزا بهروز و شیخ باقر انجام میدهید آنوقت انتظار دارید دیگران انتصابها را براساس سلیقه انجام ندهند!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار