کد خبر: ۷۵۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 23 June 2019

به گزارش فارس، رامین افشاری در شیراز اظهار داشت: شب گذشته فردی به بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) شیراز به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز مراجعه کرد که متاسفانه به دلیل مراجعه دیر هنگام، شخص دچار نابینایی شد.

وی با بیان اینکه این فرد ۴۷ ساله، متاهل و دارای دو فرزند است، افزود: هم اکنون وی در بخش این بیمارستان بستری و دیالیز شده است.

افشاری با اشاره به اینکه ظرف دو هفته گذشته تا کنون ۹ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی به این مرکز درمانی مراجعه کردند، تاکید کرد: بیماران مسموم، لازم است بدون فوت وقت به اورژانس‌های بیمارستانی یا اورژانس مسمومیت برای انجام اقدامات درمانی تخصصی مراجعه کند.

رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز تصریح کرد: انعکاس و اطلاع رسانی این اخبار توسط رسانه‌ها موجب می‌شود افراد دیگری به سمت مصرف نوشیدنی‌های الکلی نروند و از عوارض آن اطلاع یابند.

وی با تصریح بر اینکه مصرف مشروبات الکلی دست ساز عوارض جبران ناپذیری دارد، اضافه کرد: مسمومیت با مشروبات الکلی دست ساز با علائمی مانند کاهش سطح هوشیاری، بدحالی، تهوع، استفراغ و گاهی تشنج همراه است و در صورت عدم درمان به موقع، احتمال آسیب شدید کلیه ها، از دست رفتن کامل بینایی به دلیل آسیب به قرنیه و عصب چشم، وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار