شهرداری اردبیل:
شهرداری اردبیل با اشاره به ضرورت توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی در مناطق 5 گانه شهرداری اردبیل گفت: سعی بر این است تا تمامی این پروژه‌ها فعال و در موعد مشخص برای استفاده عموم به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۷۵۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 15 June 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان از اجرای 33 پروژه عمرانی و خدماتی در مناطق کم برخوردار در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: تمامی این پروژه‌ها با پیشرفت بیش از 30 درصد در حال اجرا هستند که هدف اصلی شهرداری اردبیل توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در ماطق مختلف اردبیل می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه‌ها با اولویت اجرای پروژه‌های زیربنایی در مناطق مختلف شهر مربوط به مناطق کم برخوردار است، افزود: شهرداری اردبیل بر این باور است که با صحبت نمی‌توان خدمتی را به ساکنان منطقه انجام داد بلکه باید با کار و تلاش مصاعف اهالی منطقه را از عمران و آبادانی شایسته بهره مند ساخت.

شهردار اردبیل ضمن تاکید بر اینکه در همه 5 منطقه شهرداری اردبیل پروژه‌های عمران و آبادانی با قوت و قدرت در حال اجراست، گفت: در کنار این حجم پروژه‌ها، 33 پروژه نیز در منطقه چهار شهرداری اردبیل با پیشرفت 30 درصد در حال اجراست که تکیمل و بهره‌برداری از آن می‌تواند ساکنان مناطق کم برخوردار را از مزایای آن بهره‌مند سازد.

لطف‌اللهیان شهردار اردبیل را موظف به ارائه خدمات به شهروندان در تمامی مناطق به ویژه در مناطق محروم دانست و اظهار کرد: توزیع عادلانه و متوازن خدمات شهری در مناطق پنجگانه شهرداری اردبیل هدف اصلی شهرداری اردبیل بوده که در این راستا از تمامی شهروندان عزیز تقاضا می‌شود تا با صبر و تحمل کافی در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی و خدماتی، نهایت همکاری و تعامل را با شهرداری اردبیل داشته باشند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار