کد خبر: ۷۵۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 13 June 2019

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، وزیر کشور در حکمی ارژنگ عزیزی را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل منصوب کرد.

در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به ارژنگ عزیزی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار اردبیل و با توجه به تائید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل منصوب می‌شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
گل بود به سبزه نیز آراسته شد. مثله شدن دولت روحانی در اردبیل
1. ارژنگ عزیزی معاون استاندار دولت روحانی
معاون استاندار و مدیر کل سابق دولت احمدی نژاد
2. یعثوب نژاد محمد معاون استاندار دولت روحانی
معاون استاندار سابق دولت احمدی نژاد
3. بهروز ندایی معاون استاندار دولت روحانی
مدیرکل و رییس دفتر سازمان میراث فرهنگی دولت احمدی نژاد
در جایی که از چهار معاون استاندار در دولت روحانی
سه معاون از دولت احمدی نژاد هست، چه باید کرد.
کاش به آقای رییسی رای می دادیم. هم تکلیف اوضاع سیاسی استان درست می شد حداقل می دانستیم یک فرد شناسنامه دار اصولگرا استاندار می شود و بالتبع از نیروهای اصولگرا استفاده می کرد و هم اوضاع کشور قطعا بهتر از این حالت بود.
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
بیشترین اخبار آخرین اخبار استان مربوط به انتصاباط استانداری اردبیل است و هست و خواهد بود خداوند خیر عطا فرماید...چشم حسود بترکد....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار