خط بطلان بر حضور شهردار اردبیل در انتخابات؛
شهردار اردبیل گفت: قصد ورود به انتخابات را ندارم و منافع شهر و شهروندان را مقدم بر منافع خودم می‌دانم.
کد خبر: ۷۵۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 06 June 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد: بنده در هیچ اظهارنظری برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکردم و تمام مسایل مطرح شده در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی بیش نبوده است.
 
وی با بیان اینکه در این چهار سال همیشه و در هر زمان منافع شهر و مردم را بر سایر مسایل ترجیح داده و مقدم شمرده‌ام، خاطرنشان کرد: شواهد نشان می‌دهد که ما در این چهار سال سیاسی و یا حزبی حرکت نکردیم بلکه دست به کارهای زیربنایی در حوزه‌های مختلف زدیم که نمود و نشانه آن برای همه آشکار است.

شهردار اردبیل گفت: بنده بر این باورم شهرداری نهاد سیاسی نیست بلکه یک نهاد فرهنگی، خدماتی و عمرانی است که در این چهار سال در همین راستا برنامه‌ریزی کرده و کارها را به پیش برده است.

لطف‌اللهیان افزود: همچنان در سنگر شهرداری با قوت و قدرت به کار ادامه خواهم داد و هیچ وقت درصدد مسایل حاشیه‌ای نبوده و نخواهم بود چرا که معتقدم مسایل حاشیه‌ای ما از اصل کار خدمات عمرانی، فرهنگی و شهری غافل خواهد کرد.

در ماه‌های اخیر برخی از رسانه‌ها و کانال‌ها و شبکه‌های مجازی گمانه‌زنی‌های خود را در مورد حضور شهردار اردبیل در انتخابات اردبیل در قالب اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌ها ارائه کرده بودند که امروز شهردار اردبیل با حضور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل بدون استعفا برای حضور در انتخابات به همه آنها خط بطلان کشید تا معلوم شود حمید لطف‌اللهیان همچنان در پست شهرداری اردبیل و در ارائه خدمات به مردم حاضر و آماده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اردبیلی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اینجانب بعنوان اردبیلی اصیل شیفته زادگاهم که به اقتضای شغلی ساکن تهران بوده و با مسائل و چالشهای شهری به واسطه تخصص ام( دکتری برنامه ریزی شهری) تا حدودی آشنا می باشم به نوبه خود قدردان زحمات دکتر لطف الهیان که از اردبیلیان اصیل و با هویت شهرم می باشند ، هستم . ایشان اگرچه منشاء تحولات اساسی در شهر بوده و هستند لیکن حضور شان در مجلس می توانست امتیازات و خدمات بیشتری را متوجه شهر و منطقه نماید. متاسفانه سالیان مدیدی است که اردبیل از خلاء نماینده ای اصیل( اردبیلی زاده) ، عاشق و متخصص رنج بسیاری می برد.....!!!!!!
ای کاش کمپینی برای اعتلای اردبیل و سپردن اردبیل به اردبیلیان در سطح ملی به راه می افتاد. با احترام ( آ- م)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار