کد خبر: ۷۵۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ 02 June 2019

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه 98 به رسم مالوف و سنوات پیشین، تحرکات افراد و گروههای سیاسی را برای مانور قدرت برانگیخته و هر کدام سعی می کنند در کارزار زودهنگام از هر وسیله و ابزاری جهت پیشبرد شعارهای خود بهره ببرند.
مرور ادوار مجالس بیانگر این است که ترکیب پارلمان همواره تابعی از عملکرد جریان سیاسی حاکم بر دولت وقت بوده به طوری که مردم برای ابراز رضایت و موافقت خود با تداوم برنامه های موفق دولت، تمایل دارند به نامزدهایی با شعارها و برنامه های همسو با دولت رای داده و دو قوه را برای تحقق مطالبات خود بیشتر ترغیب و حمایت کنند.
اما رکود بیسابقه اقتصادی تاریخ کشور که مردم بخش مهم آن را محصول عملکرد دولت دوازدهم می دانند، این گمانه را تقویت می کند که امسال شعارهای انتخاباتی مجلس یازدهم دستخوش تحول جدی شده و حتی نامزدهای نزدیک به دولت نیز به علنی کردن مناسبات خود با قوه مجریه تمایل نشان ندهند.
محمدفیضی زنگیر عضو فراکسیون امید مجلس و از طرفداران دولت تدبیر و امید با ادعای خدمات بیسابقه و بی بدیل دولت دوازدهم برای توسعه استان اردبیل، از این که به گفته او برخی مدیران استانی با این وجود حاضر به برجسته سازی و اطلاع رسانی عملکرد دولت نیستند، از آنان به شدت انتقاد کرد!
بد نیست بدانیم آقای حسن روحانی از زمان تصدی ریاست جمهوری در سال 92 تاکنون یکبار در قالب سفر استانی(مردادماه 93) به استان اردبیل سفر کرده و اردیبهشت 96 هم به منظور تبلیغات انتخاباتی آن هم بی هیچ توضیحی درباره وعده های تحقق نیافته سفر قبلی که عمدتاً شماری طرح های خدماتی و دم دستی بوده، در جمع مردم استان حاضر شده است و ای کاش نماینده جوان به طور صریح منظور خود از خدمات دولت به اردبیل را بیان می کرد تا مقصود او بر همگان مکشوف شود.
آقای فیضی! وقتی دولت ندبیر و امید و مورد حمایت جنابعالی در شرایط عادی اقتصادی کشور از تخصیص سهم حداقلی اعتبارات ملی برای ایجاد زیرساخت های صنعتی و تولیدی استان دریغ کرده و منابع و امکانات را به استانهای نورچشمی هدایت کرده است، امروز مردم اردبیل هیچ امید و انتظاری ندارند که دولت ورشکسته، ارمغان توسعه و رونق استان باشد.
به باور نگارنده، کلی گویی، اظهارات غیرواقعی و شعاری نماینده اردبیل که تناسبی با زندگی مردم و وضعیت نابسامان استان نداشته و چه بسا ایشان در خلوت خود نیز آن را قبول نداشته باشند! این گزاره را تقویت می کند که گویی آقای فیضی از هم اکنون با احتیاط به دنبال احاله ماموریت تمجید از دولت به مدیران اجرایی و تغییر سیاست تبلیغات انتخاباتی خود است.
شواهد نشان می دهد که صدای اعتراض نماینده اردبیل و متهم کردن برخی مدیران به کم کاری و لزوم تبلیغ خدمات به گفته او بیسابقه دولت در اردبیل! متاثر از رفتار سنجیده آنان در این زمینه بخصوص است و آنان بایستی مراقب باشند که احیاناً تحت فشارها و با طناب آقای فیضی به چاه نروند که در نزد افکار عمومی، بازگشتی نخواهند داشت.

علی‌اکبر روح‌نواز

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
درود بر شما که واقعیات پنهان را آشکار می کنید. این نماینده غیربومی شهرستانهای اردبیل نیر نمین و سرعین همان کسی است که در جریان استیضاح عامل اصلی به خواب رفتن پروژه های زیربنایی استان ما یعنی وزیر مولتی میلیاردر راه وشهرسازی در دولت اول روحانی از ایشان حمایت کرد...
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بلی راست می گویید ؟؟؟!!! در دولت مورد حمایت شما و مورد حمایت همه از نهادهای نظارتی ...و گرفته تا هاله برای استان چکار کردند که این دولت نکرد همشهری ما مزیر راه بود چه گلی بر سر راه اهن ، جاده های مرگ استان کرد غیر از اینکه یک جاده مرگ دیگری بنام سرچم را به راههای غیر ایمن استان اضافهکرد ؟ پروژ ه پترو شیمی ما ، ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
خواب وحشتناک پتروشیمی که آن را به محل اسکان وزاد وولد سگهای ولگرد روستاهای اطراف تبدیل کرد و بسیاری دیگر از پروژه ها در دوره مگا کذاب اتفاق افتاد....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار