رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل از کشف 28 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 30 May 2019
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد خیرخواه بشر اظهار کرد: با مراقبت‌ها و کارهای اطلاعاتی در روزهای گذشته موفق به شناسایی باند تهیه و توزیع موادمخدر شدیم که در یکی از محلات اردبیل اقدام به توزیع آن می‌کردند که با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر افراد دخیل شناسایی و دستگیر شدند. 

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط سه نفر از گردانندگان اصلی این مواد شناسایی شده و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته و یک دستگاه خودرو نیز در این ارتباط توقیف شد. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ همچنان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر است، گفت: ما بیشترین عملیات را در مبارزه با سوادگران مرگ با کسب اطلاعات و آگاهی از مردم انجام می‌دهیم و همچنان انتظار داریم عموم هموطنان با مراقبت و هوشیاری اطلاعات خود را در مورد فعالیت افراد مشکوک و باندهای تهیه و توزیع موادمخدر در اختیار پلیس مبارزه مبارزه با موادمخدر و یا 110 قرار دهند.

خیرخواه بشر ادامه داد: در دو ماهه امسال کشفیات موادمخدر در استان اردبیل بیش از 40 درصد افزایش یافته و عمده مواد کشف شده نیز از نوع تریاک بوده است.

وی افزود: در مقایسه با سایر استان‌ها فعالیت باندهای تهیه و توزیع موادمخدر در این استان کمتر شده و تلاش ما نیز بر این است تا در همان مراحل اولیه نسبت به شناسایی و دستگیری فعالان در این حوزه اعم از تهیه و توزیع کنندگان و افراد نگهدارنده اقدام شود تا با توزیع موادمخدر زمینه آلوده شدن افراد جامعه فراهم نیاید.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار