رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان فراهم شده است.
کد خبر: ۷۴۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 30 May 2019
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس در اردبیل انجام شد

 به گزارش ایرنا، بهروز ندایی روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: تلاش بر این است این انتخابات با حضور حداکثری مردم همانند انتخابات گذشته برگزار شود و یقین داریم مردم در این دوره از انتخابات بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی دانست و گفت: ضروری است مردم با حضور پرشور در پای صندوق های و انتخاب آزادنه نامزدهای مورد نظر در تعیین سرنوشت خود سهیم شوند.
ندایی با اشاره به زمان ثبت نام نامزد های انتخابات افزود: ۱۰ تا ۱۶ آذرماه زمان ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی اعلام شده و طبق ماده ۲۹ قانون انتخابات داوطلبان باید ۶ ماه مانده تا زمان ثبت نام از سمت خود استعفا دهند.
وی ادامه داد: مهلت استعفای داوطلبان مجلس شورای اسلامی از سمت اصلی خود تا ۱۶ خرداد ماه است و مدیرانی که قصد نامزدی در انتخابات را دارند مکلف هستند از ۱۰ تا ۱۶ خرداد استعفای خود را از مدیریت در دستگاه های اجرایی اعلام کرده و در زمان ثبت نام به فرمانداری ها ارائه دهند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل زمان رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس را دوم اسفند ماه ۹۸ ذکر کرد و گفت: برای سالم برگزار شدن انتخابات اعضای کمیته های ستاد انتخابات استان اردبیل مشخص شده اند.

ندایی اظهار داشت: استاندار اردبیل طی حکمی رییس و سخنگو، اعضا و روسای کمیته های ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان منصوب کرده و هم اکنون هم مقدمات لازم برای فعالیت آنها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: فرزاد قلندری مشاور استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی بعنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی، عباس عینی مشاور استاندار و مدیرکل حراست بعنوان مسئول کمیته حراست و استعلامات، احمد کنعان پور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی بعنوان مسئول کمیته حقوقی، شهریار شیری آراسته، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی بعنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی و حسین بشیری مدیر فناوری اطلاعات و امنیت شبکه استانداری بعنوان مسئول کمیته فناوری اطلاعات و اسد حسن زاده مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.
ندایی بیان کرد: اطلاع رسانی در زمان انتخابات از طریق رسانه های رسمی به نحو مطلوب صورت می گیرد و نتایج انتخابات از سوی ستاد انتخابات استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار