کد خبر: ۷۴۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 29 May 2019

انصاف نیوز نوشت: «میترا استاد»‌ همسر دوم محمدعلی نجفی دیروز در تماسی با تلفن شخصی خبرنگار انصاف نیوز خواهان این شد که گفت‌وگویی داشته باشد و در این تماس مسایل خصوصی خود را مطرح کرد؛ ظهر امروز خبر آمد که در خانه‌اش به ضرب گلوله کشته شده ست.

میترا استاد در ساعت ۱۵:۳۱ دقیقه‌ی دیروز،‌ دوشنبه، در تماسی تلفنی با خبرنگار انصاف نیوز گفته بود می‌خواهم مصاحبه‌ای کنم تا کمی از آبروی رفته‌ام بازگردد. او همچنین از وعده‌های پیش از ازدواجش گفت که مدعی بود محقق نشده است.

آخرین تماس میترا استاد با انصاف نیوز قبل از قتل

ادعاهای خانم استاد در این تماس‌ها قابل تایید و رد از سوی انصاف نیوز نیست. چون این تماس تلفنی از سوی او و در روز تعطیل بوده، امکان ضبط آن نیز نبود و برای همین در این خبر نقل نشده است. ضمن اینکه این تماس‌ها در قالب مصاحبه نبوده است و پس از آن انصاف نیوز آمادگی خود را برای مصاحبه‌ی حضوری در روز سه‌شنبه اعلام می‌کند.

میترا استاد که در دونوبه شب گذشته با خبرنگار انصاف نیوز تماس گرفته بود در ادامه‌ی این گفت‌وگوها مدعی شد که همچنان با دکتر نجفی زندگی می‌کند.

در این مکالمه، قرار شد که میترا استاد سه‌شنبه به دفتر انصاف نیوز بیاید تا گفت‌وگویی مفصل انجام شود اما شب در پیامکی نوشت: «ما می‌ریم مسافرت انشاالله بهتون خبر می‌دم برای قرار حضوری.»


او همچنین در ساعت ۲۴:۴۰ (۱۲:۴۰ بامداد) دو عکس نوشت برای خبرنگار انصاف نیوز فرستاد و پیام تشکر خبرنگار را که نزدیک ۸ صبح امروز ارسال شده بود سین کرده است.

آخرین تماس میترا استاد با انصاف نیوز قبل از قتل

میترا استاد در زمستان هم تماسی با خبرنگار انصاف نیوز داشت. او در آن تماس هم با صدایی گرفته و بغض‌آلود سخن می‌گفت و گفت که می‌خواهد برای انجام یک مصاحبه، بهمن‌ماه به انصاف نیوز بیاید اما آن را هم کنسل کرد و گفت: با اطرافیانم که مشورت کردم گفتند «فعلا دست نگهدار، شاید تغییری رخ دهد.»

میترا استاد نخستین بار در آبان ماه ۹۷ گفت‌وگویی با انصاف نیوز داشت و درباره‌ی نحوه‌ی آشنایی، ازدواج، تخریب‌ها و …. صحبت کرده بود. چند روز پیش از آن خبر مصاحبه‌ی دیگری از او با یک کانال تلگرامی به نام امید منتشر شده بود. خبرنگار انصاف نیوز از طریق ادمین آن کانال شماره‌ی تلفن خانم استاد را به‌دست آورده بود.

انصاف نیوز در طول این مدت بارها برای مصاحبه با دکتر نجفی تلاش کرد اما موفق به مصاحبه نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار