معلم این کلاس چه کسی خواهد بود؟
به پیشنهاد سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل، دوره آموزشی «درس‌هایی از سیل اخیر» برای مدیران استان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۴۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 28 May 2019

به گزارش تابناک اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه شورای مدیریت بحران استان اردبیل که در سالن جلسات شیخ صفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به منظور ارائه پیش آگاهی‌های لازم و رعایت ضوابط مورد نیاز برای مقابله با سیل در حضور فرمانداران، دهیاران، بخشداران و دستگاه‌های متولی اردبیل از برگزاری همایشی با عنوان «درس‌هایی از سیل اخیر کشور» استقبال می‌کنیم. 

به گفته وی شورای مدیریت بحران استانداری اردبیل آماده فراهم‌آوردن بسترهای لازم بهره‌گیری از تجربیات کارگروه ملی مخاطرات طبیعی برای افزایش دانش فنی و امکانات مورد نیاز در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی است. 

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل یادآور شد: مدیریت بحران در تمامی مناطق نیازمند افزایش مشارکت مردم بوده و تجربه نشان داده که در هر مقطعی از زمان اداره امور به مردم واگذار شده انسجام و پیشبرد برنامه‌ها به شکل مطلوبی انجام پذیرفته است. 

امامی یگانه در خصوص توجه به دیگر مخاطرات طبیعی از جمله زلزله نیز توضیح داد: باید در تمامی شرایط مباحث و اصول علمی ژئو تکنیک، سازه و شهرسازی در ساختمان سازی رعایت شده و مقاوم‌سازی بناها در اولویت قرار گیرد. 

به گزارش فارس، وی با اشاره به توجه به تراکم ساختمان‌های بلند مرتبه و شرایط خاص گردشگری دو شهر «اردبیل و سرعین» گفت: این دو شهر به عنوان پایلوت توجه به ضوابط ایمنی و انجام مطالعات مرتبط با پهنه گسل‌های شهری برگزیده شدند و در ادامه سایر شهرهای استان در اولویت قرار خواهند گرفت. 

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل با تاکید بر اصل پیشگیری، افزود: با رعایت نکات ایمنی و انجام پیشگیری‌های لازم در صورت بروز اتفاقات غیرمترقبه می‌توان با کمترین تبعات و حوادث مدیریت امور را برعهده گرفت. 

وی افزود: در مدیریت بحران بهره‌مندی از تجارب کشورهای موفق باید در اولویت قرار گرفته و برنامه‌های نوین علمی را در کاهش خسارات حوادث غیرمترقبه به کار بست.

به گزارش تابناک اردبیل،باید منتظر ماند و دید که مدرس و معلم این دوره آموزشی چه کسی و از کجا دعوت خواهد شد!

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار