کد خبر: ۷۴۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ 15 May 2019

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بازرسی‌های ویژه‌ای از سطح بازار و مراکز عرضه و توزیع شکر من جمله در سطح فروشگاههای زنجیره‌ای به منظور نظارت و کنترل این کالای پرمصرف در ایام ماه مبارک رمضان در سطح استان در حال انجام است. 

وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکتهای تعاونی مصرف یکی از نهادهای مهم توزیع کالا در نظام اقتصادی هستند افزود: مقرر شده است بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان در طرحی که به طور همزمان با سراسر کشور در سطح استان اردبیل نیز اجرا می‌شود فعالیت فروشگاههای زنجیره‌ای و تعاونی مصرف در زمینه خرید و فروش کالای شکر را مورد بررسی قرار دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه فروشگاههای زنجیره‌ای و تعاونی مصرف تابع ضوابط و ضرایب سود خرده فروشی می‌باشند، اظهار کرد: اگر کالایی را از مبادی تولید و تامین تهیه و خریداری می‌کنند استفاده از ضرایب سود حتما باید نسبت به قیمت فروش کارخانه و قیمت فروش وارد کننده باشد.

صادقی ادامه داد: در فروشگاههای زنجیره‌ای قیمت کالایی که از مبادی تامین تهیه می‌شود و به مصرف‌کننده نهایی عرضه می‌گردد باید پایین‌تر از قیمت بازار و مندرج بر روی کالا باشد.

وی با اشاره به طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح استان اردبیل نیز گفت: در این زمینه اکیپ‌های نظارت بر نحوه خرید و فروش کالاها و اقلام ضروری عموم مردم در سطح استان اردبیل فعال می‌شود که در این زمینه رویکرد سازمان جلوگیری از هرگونه کم‌فروشی و گران‌فروشی است که در این زمینه با محتکران و خاطیان برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
sahand
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
ما كه از اول ماه مبارك رمضان هيچ كجاي اردبيل نتونستيم شكر پيدا كنيم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار