کد خبر: ۷۴۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 09 May 2019
اردبیل| روستای تولون گرمی به دلیل طوفان و تگرگ خسارات زیادی را متحمل شد

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه ظهر امروز در بازدید از مناطق آسیب دیده روستای تولون گرمی اظهار داشت: طوفان و تگرگ روز گذشته سبب وارد شذن خسارات زیادی به روستای تولون گرمی شده است که با توجه به خسارات وارده به منازل مسکونی اهالی این روستا حمایت‌های ویژه از این افراد مبنای کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: متاسفانه این روستا در بخش‌های مختلف دچار آسیب‌دیدگی شده است و در این میان 35 واحد مسکونی نیز خسارت دیده است و طبق برآورد به دست آمده میزان خسارت از 85 درصد بیشتر است که باید در این زمینه ارایه تسهیلات کم‌بهره برای حل و رفع و روجوع مشکلات مبنای کار قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به این که 5 واحد مسکونی قابل سکونت نیست گفت: درصدد هستیم با ارایه تسهیلات در کم‌ترین زمان ممکن با 25 میلیون تومان اعتبار توسط بنیاد مسکن استان به واحدهایی که نیاز به ساخت دارند و 5 میلیون تومان تسهیلات تعمیرات و بازسازی را در دستور کار قرار دهیم.

امامی یگانه تصریح کرد: کمیته امداد استان نیز به واحدهای خسارت دیده 15 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 5 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت ارایه می‌دهد که هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده و درصدد هستیم عملیات اجرایی را در کم‌ترین زمان ممکن شروع کرده و در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی بیان کرد: رایزنی‌های لازم با مسیولان و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه انجام می‌شود تا هر چه سریع‌تر مشکلات و موانع مناطق روستایی برطرف شود تا بتوانیم در امر رفع موانع و مشکلات واحدهای مسکونی خسارت دیده ورود پیدا کرده و در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در این زمینه گام برداریم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار