تداوم برف و سرما تا پایان هفته
تداوم بارش برف و سردی هوا در مناطق سردسیر استان اردبیل روز سه شنبه مدارس شهرهای اردبیل ، سرعین ، خورش رستم خلخال ، هیر ، نیر و نمین را تعطیل کرد.
کد خبر: ۷۳۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 23 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد که به علت بارش برف تمامی مقاطع تحصیلی در سرعین ، پیش دبستانی ، ابتدایی و دوره اول متوسطه در خورش رستم خلخال ، پیش دبستانی و ابتدایی در نمین ، هیر و نیر ، متوسطه دوره اول در مناطق روستایی نمین و پیش دبستانی در شهر اردبیل در نوبت صبح تعطیل می باشد.

همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد که به دلیل بارش برف و برودت هوا مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در اردبیل و هیر و همچنین مقطع پیش دبستانی در نمین در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

بارش برف که از روز دوشنبه در اغلب مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل آغاز شده همچنان تداوم دارد و پیش بینی می شود این وضعیت جوی تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه داشته باشد.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که در جاده های کوهستانی استان از جمله اردبیل - آستارا ، اردبیل -نیر ، اردبیل - مغان ، اردبیل - سرچم ، اردبیل - مشگین شهر - اهر و اردبیل - سرعین بارش برف گزارش شده است.

این مرکز افزود که با تلاش راهداران تمامی جاده های استان باز بوده و رفت و آمد در آنها با احتیاط در جریان است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار