دمای هوای اردبیل به منفی ۶ درجه می‌رسد
مدارس ابتدایی شهر آبی بیگلو شهرستان نمین و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول نوبت بعد از ظهر خلخال امروز تعطیل است.
کد خبر: ۷۳۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 22 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل،آموزش وپرورش استان اردبیل اعلام کرد که به علت بارش برف و برودت هوا، مدارس ابتدایی شهر آبی بیگلو شهرستان نمین و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول نوبت بعد از ظهر خلخال روز دوشنبه تعطیل است.

 

سیاوش محمدی سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، از قبل از ظهر امروز بارش باران و برف در سطح استان آغاز شده و در این زمینه لازم است مردم و به ویژه کشاورزان آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: بارش در مناطق شمالی شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار  به صورت باران در شهرستان گرمی به صورت باران و برف و در مناطق مرکزی و جنوبی استان به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوای اردبیل به منفی ۶ درجه می‌رسد

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در استان بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی اوج بارش از بعد از ظهر امروز تا صبح فردا در مناطق یادشده از استان پیش‌بینی می‌شود.

محمدی گفت: امروز به ویژه امشب همزمان با بارش باران و برف ضمن تداوم هوای سرد، وزش باد در بیشتر مناطق استان در بعضی ساعات تند خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان بیان کرد: صبح امروز اردبیل به منفی یک درجه جزو سردترین مرکز استان در سطح کشور و سرعین با سه درجه زیر صفر جزو سردترین شهرهای کشور بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: در روزهای آینده در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب و اوایل صبح‌ها به ویژه در روزهای سه‌شنبه و صبح چهارشنبه دمای هوا 4 تا 6 درجه سلسیوس زیر صفر خواهد رفت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار