همزمان با برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان منتخب استان اردبیل که با میزبانی اداره آموزش وپرورش شهرستان برگزار شد نمایشگاه «ازبعثت تا ظهور» با حضورامام جمعه و فرماندار نیر و جمعی از مسوولان استانی و محلی در مدرسه شبانه روزی دخترانه زینب کبری(س) این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۳۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 22 April 2019

مربی پرورشی آموزشگاه زینب کبری در گفت و گویی با خبرنگار ما در این باره گفت: در این پروژه فرهنگی که به میمنت اعیاد شعبانیه وهمزمان با مسابقات استانی قرآن؛ عترت و نماز ؛ برای اولین بار در سطح آموزش و پرورش شهرستان برپا کردیم بخش هایی از مهم ترین وقایع تاریخ اسلام از بعث پیامبر اکرم(ص) تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) به نمایش گذاشته شد.

سریه بضاعت پور اردبیلی در قسمت دیگرسخنانش از مسوولان آموزش وپرورش ومدیر مدرسه زینب کبری (س) به لحاظ حمایت و بسترسازی برای عملیاتی شدن این کار قدردانی کرد و ادامه داد: نمایشگاه از بعثت تا ظهور تا امروز دوشنبه دوم اردیبهشت آماده بازدید عموم علاقه مندان خصوصا اولیای دانش آموزان منطقه است.

به گزارش خبرنگار ما به گفته احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان یک هزارو ۷۰۰ نفر دانش آموز در سی وهفتیمن دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به میزبانی شهرستان نیر با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار