پارکینگ اجباری نسخه‌شفابخش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛
در «بیمارستان شهید محمدّی بندر عباس» استقبال و پذیراییِ از بیمار بدحال رنگ و بویی دیگر دارد، مثلاً اگر بیماری با عارضه‌ی قلبی و یا شکستگی و خونریزی شدید توسط همراهان به بیمارستان مراجعه کند تیمی چند نفره از نگهبانان از چهار سو هدایت اتومبیل به سوی پارکینگ بیمارستان را به عهده می‌گیرند و به جای کمک و راهنمایی بیمار و همراهانش به بحث و جدل با آنها پرداخته تا اتومبیلشان را به زور به پارکینگ بیمارستان منتقل نمایند.
کد خبر: ۷۳۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ 21 April 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ بیمارستان‌های معتبر و مراکز درمانی دانشگاهی باسابقه و خوشنام گروهی متشکّل از بیماربَر ، پرستار و متخصّص طب اورژانس در ورودی اورژانس به استقبال بیمار و همراهانش آمده تا در پذیرش و انتقال بیمار بدحال به بخش اورژانس ، استانداردهای پزشکی رعایت و از فشارهای روحی و جسمی بیمار و همراهانش کاسته شود. که در مورد بیماران تصادفی بدحال ، گاه تخصّص‌های مورد نیاز دیگر نظیر متخصّص جراح عمومی یا جراح اعصاب یا جراح عروق هم در ورودی بخش اورژانس آماده و در پذیرش اولّیه‌ی بیمار و انتقال وی به بخش اورژانس جهت کاهش عوارض و رسیدگی سریعتر مشارکت می‌نمایند.

ولی با کمال تأسف در «بیمارستان شهید محمدّی بندر عباس» استقبال و پذیراییِ از بیمار بدحال رنگ و بویی دیگر دارد، مثلاً اگر بیماری با عارضه‌ی قلبی و یا شکستگی و خونریزی شدید توسط همراهان به بیمارستان مراجعه کند تیمی چند نفره از نگهبانان از چهار سو هدایت اتومبیل به سوی پارکینگ بیمارستان را به عهده می‌گیرند و به جای کمک و راهنمایی بیمار و همراهانش به بحث و جدل با آنها پرداخته تا اتومبیلشان را به زور به پارکینگ بیمارستان منتقل نمایند. گاه مشاهده می‌شود حتّی برای کادر درمان خودشان هم مزاحمت و سعی در انتقال اتومبیل آنها به پارکینگ دارند.

این اصرار برای انتقال اجباری اتومبیل بیماران و همراهان گرفتار و بی‌نوای آنها به پارکینگ منجر به تعبیه‌ی زشت و زننده‌ی مسیر بندهایی شامل زنجیر و گاردهای پلاستیکی رنگی و تنگ کردن محل عبور و مرور اتومبیل‌ها گردیده که ورودی بیمارستان را بسیار زشت و ناهنجار کرده است.
حال این سوال مطرح می‌شود که کجای دنیا از بیمار و همراهش برای ورود به بیمارستان پول دریافت و به زور آنها را به پارکینگ منتقل می‌کنند؟
آیا به جای رسیدگی و کمک به بیمار بدحال و همراهان آشفته‌ی وی باید به بحث و درگیری جهت انتقال اجباری اتومبیلشان به پارکینگ بیمارستان باشیم!!!
و چرا اصلاً پارکینگ بیمارستان باید پولی باشد ؟
نکند انتظار دارند بیمار بدحال با پای خودش از خیابان و محوطّه گذشته و به اورژانس برود.
این رفتار زشت و ناشایست در ورودی بیمارستان و بخش اورژانس تمام خدمات بعدی را مخدوش و ضایع می‌کند ، لذا الزامیست تا از دریافت وجه از مردم در این پارکینگ جلوگیری و هدایت اتومبیل ها به داخل آن اجباری نباشد.
همچنین مسیر بندها و موانعی که ورودی اورژانس و بیمارستان را بد شکل کرده‌اند، جمع‌آوری و تکریم مراجعان دردمند بهتر و بیشتر مدّنظر باشد.

کسب درآمد از راه بیمار آزاری!پارکینگ زوری در ورودی بیمارستان شهید محمدی

کسب درآمد از راه بیمار آزاری!

تنگ کردن و مسدود کردن دو طرفه‌ی ورودی بیمارستان شهید محمدی برای هدایت اجباری اتومبیلهای مردم به پارکینگ پولی

کسب درآمد از راه بیمار آزاری!

بیشتر به ایست بازرسی در مناطق صفر مرزی شبیه است تا ورودی بیمارستان اصلی شهر

کسب درآمد از راه بیمار آزاری!

چهره‌ای زشت برای کسب درآمد به قیمت بیمارآزاری

کسب درآمد از راه بیمار آزاری!

درست کردن انسدادی که جلوگیری می‌کند از پارک اتومبیل برای چند دقیقه که همین امر موجب آزار و رنجش مردم و بیماران است

فقط در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس این ابتکار و نو آوری قابل تصوّر است

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
مدیریت نیازمند لیاقت و فهم اجتماعی نیز است حتی جلو ورودی خود اورژانس امبولانس مجبور به سروته کردن ماشین امبولانس است حتی مسیر بصورت دور برگردان هم نیست که پس از پیاده کردن بیمار بتواند روبه جلو سریعاً محل را خالی کند برای آمبولانس بعدی در صورتی که فضای کافی برای اصلاح مسیر وجود دارد اما عقل کافی برای اجرا بهره نگرفتن
عسکری ازخورگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
اصلاخوب نیست بایدجلواین کارگرفت
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
سلام وقت بخیر
مدت یک هفته است یکی از اعضای خانواده ما در بیمارستان شهید محمدی بستری است من و خانواده به نوبت همراه بیمارمان هستیم پول پارکینگ وسیله تقلیه حداقل در یک روز در این بیمارستان 30 هزار تومان می باشد . با این حساب
مخارج فرانشیز بیمار در این بیمارستان کمتر از پول پارکینگ بیمارستان می باشد.
Hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
این انتظار از دکترفرشیدی مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی هست که بنا بر صحبت‌های‌شان درخصوص‌ شأن و منزلت مردم استان به این مسئله ورود نمایند.
محمد ازادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
این وضعیت باید جمعش کنن شاید کسی واقعاً مشکل مالی داشته باشه اصلاً شاید وضع بیمار بحرانی باشه این کار نه تنها موجب کمک کردن به بیماران نیست بلکه مشکلات مردم و بیماران را دوچندان می‌کند ، اینا کی باید مسول باشه
Morteza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
واقعا زشت است و نفراتی هم که اونجا هستند واقعا طرز برخورد با بیمار و همراه بیمار بلد نیستند
واقعا باید جمع کنند ای بساط
فقط این مورد در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس است ودر هیچ جای ایران وجود ندارد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
با سلام و احترام
متاسفانه این چنین موارد در بیمارستان خلیج فارس و دیگر بیمارستان های بندرعباس هم به چشم می خورد. این کار یعنی دزدی در مَلَاء عام. یعنی سر بریدن و خالی کردن جیب مردم. واقعا شرم آور است. البته تا خود مسئول آن مرکز نخواهد چنین مواردی به وجود می آید. متاسفانه جامعه پزشکی ما هم تنها فقط و فقط به پول فکر میکنند. پس از دیگر اقشار جامعه نباید انتظار بیشتر از این داشت. متاسفم متاسف.
مصطفی درویش زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
سلام چه انتظاری از این بیمارستان داریم
خیلی انتظار زیادی داری
باید کسب درامد کنه
پس باید چه کار کنند که پول در بیارند
از بیمار و کسی که درد داره راحت میشه پول در اورد
اسکندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
بله باعث شرمندگی ه
ژاله معتضدکیوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
«بیمارستان شهید محمدی به کثیفی وعدم رسیدگی شهره شهر است»
نظر شخصی خودم وبیش از صدنفر دیگه،فقط دلیل این ناهنجاری ‌‌‌‌ها ضعف مدیریته..
درسته که بنده پزشک نیستم، اما تضمینی یک هفته بیمارستان را بسپرن به من از این رو به اون رو میشه پس فقط مدیریت مهمه ...
به سبک و سیاق دکتر داودی نباید عمل کنند که برای بازدید از بیمارستان ، با اطلاع قبلی، جاهایی که آراسته بود را بازدید می‌کرد
عملکرد جهادی و بودن مدیر واقعی در رأس کار ، نه کسانی که با مدرک‌دلاری، دکتر شدن باعث بهبود وضعیت موجود می‌گردد پس دکتر فرشیدی هوشیار باش...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
احسنت درودبرشما خداخیرت بده انشاءالله مسئولین مربوطه بخودشان بیایند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار