شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: تمام پروژه‌های شهرداری با انتشار آگهی و فراخوان عمومی اجرایی و عملیاتی می‌شود و ما هیچ امتیازی را برای مجریان و مشارکت کنندگان به صورت خاص قایل نیستیم.
کد خبر: ۷۳۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ 19 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: براساس تصمیم هیئت سرمایه‌گذاری قرار است به روش BOT دو پروژه آماده‌سازی زمین اسکیت با سرمایه‌گذاری 80 میلیون تومان و خرید ماشین برقی و کالسکه در شورابیل با سهم 30 درصدی شهرداری از محل درآمد حاصله اجرایی خواهد شد که اجرای این پروژه‌ها با انتشار آگهی و انتخاب پیمانکار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آماده‌سازی زمین اسکی سرمایه‌گذار 30 میلیون تومان برای آسفالت و سازه رویه، 30 میلیون تومان برای فنس‌کشی و 20 میلیون تومان نیز برای احداث سکو هزینه خواهد کرد که قرار است در مجموع با 80 میلیون تومان سرمایه‌گذاری و پنج سال بهره‌برداری از سوی مشارکت‌کننده زمینه اجرای این پروژه فراهم آید.

شهردار اردبیل گفت: برای خرید ماشین برقی و کالسکه نیز ما براساس مکانیزم تعریف شده سرمایه‌گذار را انتخاب کرده و مقرر شد 30 درصد از درآمد اجرای این پروژه سهم شهرداری و مشارکت کننده پنج سال از سود آن استفاده کند.

لطف‌اللهیان افزود: ما تمام اقدامات خود را به صورت قانونی و با انتشار آگهی در طول سال انجام می‌دهیم و در نهایت با یکی از سرمایه‌گذاران مذاکره نهایی را انجام داده و مجوز لازم صادر می‌شود.

وی در مورد واگذاری سه قطعه تجاری در شوراسنتر به سه قهرمان و پهلوان اردبیلی سجاد انوشیروانی، سعید علی‌حسینی و سعید محمدپور بیان کرد: با تصمیم کمیسیون تملک و واگذاری قرار است نه از محل سهم شهرداری بلکه از سهم مالکانه سه قطعه واحد تجاری در شوراسنتر شامل واحدهای 274، 196 و 203 به این پهلوانان و قهرمانان اعطا شود.

شهردار اردبیل ادامه داد: ما به هیچ وجه پیش از این به این قهرمانان ورزشی واگذاری زمین و یا واحد تجاری را انجام ندادیم و شهرداری همواره در حمایت از پهلوانان و قهرمانان به عنوان یک وظیفه اجتماعی سعی کرده به این قهرمانان المپیک و جهانی واگذاری زمین و یا ملکی را انجام دهد.
 
لطف‌اللهیان اردبیل را مهد قهرمانان و پهلوانان دانست و اظهار کرد: درخواست‌ها برای بهره‌مندی قهرمانان و پهلوانان عرصه‌های ورزشی از این مزایا بسیار زیاد است و ما براساس اولویت‌بندی و مصوبه شورا به قهرمانان جهانی و المپیک با اولویت این واگذاری‌ها را انجام می‌دهیم.

وی در مورد تغییر کاربری انجام شده در اراضی آتاماشین خاطرنشان کرد: ما از سهم 10 درصد تغییر کاربری هیچگونه واگذاری به قهرمانان ورزشی انجام ندادیم بلکه سه قطعه واگذار شده قبلی از محل سهم مشارکت‌کننده بوده است.

شهردار اردبیل گفت: به هیچ وجه از طرف شهرداری به این قهرمانان ورزشی تاکنون زمینی واگذار نشده و واگذاری واحدهای تجاری شوراسنتر برای اولین بار به این قهرمانان اتفاق می‌افتد.

لطف‌اللهیان همچنین به تعامل خوب شهرداری با راه و شهرسازی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: همکاری‌های ما بسیار تنگاتنگ و نزدیک است و احداث مسجد شهرک ولایت در محل زمینی که راه و شهرسازی واگذار می‌کند به متراژ 572 مترمربع انجام خواهد شد و ما تنها در این امر معنوی تسهیل امور اداری را انجام می‌دهیم و تامین همه زیرساخت‌ها برعهده راه و شهرسازی استان اردبیل خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار