سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: تعامل به جای تقابل سرلوحه فعالیت های شرکت خواهد بود.
کد خبر: ۷۳۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 17 April 2019

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب شهری اردبیل،با توجه به ابلاغ صادره از سوی مهندس جانباز ریاست مجمع عمومی شرکتهای آب و فاضلاب ،مهندس به نژاد به عنوان سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل منصوب  شد.

در جلسه ای که مهندس به نژاد با اعضای شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری داشت بر تعامل همکاران شرکت با مسئولین استانی و کشوری تاکید کرد .

به نژاد توجه به رفتارهای اجتماعی و فرهنگی و صداقت و شفافیت در کارو رعایت حرمت و احترام متقابل را از علل موفقیت سازمانها برشمرده و توجه به این رفتارها را در شرکت مورد تاکید قرارداد.

وی  در ادامه سخنان خود ضرورت توجه  به مدیریت منابع انسانی و فروش و وصول درآمدها را خاطر نشان ساخته و از مدیرات امورات تابعه خواست با نگاه ویژه ای این موارد را پیگیری نمایند.

سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل موضوع هدررفت آب در شبکه و کارسناسی مسایل و همچنین حل و فصل مشکل آب در شهرعنبران را مورد تاکید قرارداده ه و خواستار تشکیل اکیپی در امور آب و فاضلاب نمین برای پیگیری این موضوع شد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/1/28/483220_639.jpg

مهندس به نژاد در پایان سخنان خود با اشاره به توانمندی موجود در شرکت آب و فاضلاب و شناختی که ازمجموعه در دوره قبلی مدیریت خود در این شرکت داشتند اظهار امید واری کرد تا با همکاری و همراهی مجموعه شاهد پیشرفت شرکت و جلب رضایتمندی حداکثری ذینفعان شرکت باشیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار