موظف به پاسداری از میراث فرهنگی هستیم
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در واکنش به گزارش مستند تابناک گفت: همه ما موظف به پاسداری از میراث فرهنگی و بناهای تاریخی در سطح استان اردبیل هستیم.
کد خبر: ۷۳۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 14 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سردار هوشنگ حسینی در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل، اظهار کرد: همه ما موظف به پاسداری از میراث فرهنگی و بناهای تاریخی در سطح استان اردبیل هستیم و نیروی انتظامی نیز در این زمینه خود را مسؤول می‌داند.

وی گفت: مجموعه نیروی انتظامی با همکاری دستگاه محترم قضایی استان به هیچ عنوان با متخلفین در این حوزه به ویژه حفاران غیرمجاز مماشاتی نخواهد داشت و در این خصوص نهایت همکاری را با مجموعه میراث فرهنگی و یگان حفاظت استان داریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: نیروی انتظامی و مجموعه مرزبانی استان اقدامات خوبی در حوزه رسیدگی به جرایم مربوط به میراث فرهنگی انجام داده‌اند و این فعالیت‌ها بیشتر از گذشته نیز ادامه خواهد داشت.

در این باره بخوانید

تاراج تاریخ و خواب دلنشین مسئولان اردبیل+تصاویر

تابناک اردبیل اخیراً گزارش مستندی را درباره حفاری غیرمجاز در منطقه ارشق مشکین شهر منتشر کرد که با واکنش گسترده افکار عمومی مواجه بود.

تاکنون میراث فرهنگی استان اردبیل به عنوان متولی اصلی حفاظت از میراث تاریخی، درباره این گزارش سکوت اختیار کرده و واکنشی نداشته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
تاریخ اردبیل جدا از تاریخ آذربایجان نمی باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار