رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درصدد است تا آغاز عملیات احداث دانشکده جدید دندانپزشکی در اردبیل را در اولویت کاری قرار دهد.
کد خبر: ۷۳۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ 12 April 2019
 
دانشکده دندانپزشکی در اردبیل احداث می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، قدرت اخوان اکبری در بازدید از مراکز درمانی اردبیل اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درصدد است تا آغاز عملیات احداث دانشکده جدید دندانپزشکی در اردبیل را در اولویت کاری قرار دهد و با تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام توسعه حوزه پزشکی و بهداشتی را تسریع بخشد.

وی بیان کرد: تامین اعتبارات استانی و وزارتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اساسی است و در این زمینه بهره‌مندی از اعتبارات استانی و وزارتی می‌تواند ما را در راستای توسعه اجرای این پروژه‌ها رهنمون شود که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به تروما، احداث دانشکده دندانپزشکی و تجهیز بیمارستان شهدای پارس‌آباد اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: امسا تمرکز بر اجرای طرح‌های پیش بینی شده و جذب مشارکت‌های مردمی در طرح جامع دانشگاه مبنای کار قرار گرفته و در تلاش خواهیم بود تا از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شده و شاهد رونق تولید و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشیم که این مسئله برای ما  در پرورش نسلی آگاه حائز اهمیت است.

اخوان‌اکبری با ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر در مناطقی از شمال، غرب و جنوب کشور تصریح کرد: اعضای هیئت رئیسه و جمعی از همکاران دانشگاه علوم پزشکی برای همدردی با خانواده‌های دچار خسارت و کمک به آسیب دیدگان یک روز از حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: با توافق‌های انجام شده با سازمان نظام پزشکی اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد تا در سال جدید هزینه مراسم‌های مشترک صرف کمک به خانواده‌های آسیب دیده در سیل شود که در این زمینه رایزنی‌های لازم انجام یافته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار