شهردار اردبیل خبر داد؛
شهردار اردبیل گفت: برنامه‌های کاری شهرداری در سال جدید براساس بودجه مصوب تنظیم شده و با جدیت تمام، فعالیت‌های عمرانی در فصل کاری شروع می‌شود.
کد خبر: ۷۳۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 09 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه کمیسیون عمرانی شهرداری اردبیل اظهار داشت: با توجه به شروع فصل کاری، شهرداری اردبیل بر اساس بودجه مصوب، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و اقدامات عمرانی در شهر همزمان با شروع سال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای سال عملیات‌های عمرانی را در شهر شروع کرده‌ایم، افزود: امسال نیز با جدیت تمام، پروژه‌های ضرورت‌دار را در اولویت کاری شهرداری قرار داده‌ایم و برای اتمام آنها تلاش‌های مضاعفی خواهیم داشت.

شهردار اردبیل از مراحل تکمیلی پل داروپخش خبر داد و گفت: بتن‌ریزی، قالب‌بندی لوپ‌ها و زیرسازی خیابان‌های مجاور این پروژه در حال انجام است تا این پل بهره‌برداری شده و تقدیم شهروندان شود.

لطف‌اللهیان از کاشت بیش از 23 هزار جعبه گل بنفشه، دو هزار و 500 جعبه گل همیشه بهار، 17 هزار گلدان شب بو و دو هزار نهال مثمر و غیر مثمر در 15 روز اول سال خبر داد و افزود: با هدف زیباسازی شهر بیش از 10 هزار گلدان در شهر نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مدیران بایستی به جدیت برای شروع فصل کاری آماده باشند، تصریح کرد: همواره مجموعه شهرداری اردبیل در مدار خدمت قرار گرفته و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیسیون عمرانی، فعالیت پروژه‌های اولویت‌دار با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت‌.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه شهرداری اردبیل یک نهاد خدماتی بوده و فارغ از هرگونه حاشیه به خدمات خود ادامه خواهد داد، بیان کرد: کاشت‌ گل‌های فصلی و بهاری با هدف زیباسازی شهری در معابر و میادین توسط اکیپ‌های فضای سبز مناطق پنج‌گانه در حال اجرا است که تا کنون بیش از 25 هزار جعبه انواع گل و گیاه در شهر کاشته شده است.

لطف‌اللهیان اظهار کرد: محور اصلی ما خدمت به مردم است چرا که شهرداری متعلق به خود مردم بوده و کوچک‌ترین کم‌کاری منجر به پایمال شدن حق مردم می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار