کد خبر: ۷۳۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 08 April 2019

صدیف بدری در گفت‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: پس از انتخاب اعضای ۱۵ نفره هیات تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری کشت و صنعت مغان توسط کمیسیون اقتصادی مجلس اقدامات کارشناسی در خصوص نحوه واگذاری این شرکت آغاز شد.

وی افزود: ۲۸ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری کشت و صنعت مغان را ارائه کرده بودند که بعد از تصویب این درخواست در صحن علنی مجلس براساس آیین‌نامه داخلی موجود باید هیاتی برای تحقیق و تفحص تشکیل می‌یافت تا کار کارشناسی و تحقیق و تفحص را انجام دهند و این هیئت تحقیقاتی شامل ۱۵ عضو است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۵ نفر از اعضای این هیات تحقیقاتی از افراد درخواست کننده بوده و ده نفر دیگر نیز از اعضای کمیسیون اقتصادی انتخاب می‌شوند که در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی ۱۵ نفر اعضای این هیئت تحقیق انتخاب شدند و بنابراین این هیات بررسی‌های میدانی و کار کارشناسی را در خصوص نحوه واگذاری کشت و صنعت مغان آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم در نهایت نتیجه تحقیق و تفحص به کمیسیون اقتصادی ارائه شده و این نیز نتایج تحقیقات را به گزارش تبدیل می‌کند و در صورت احراز تخلف گزارش به قوه قضائیه ارائه می‌شود تا از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

بدری گفت: متاسفانه قیمت‌گذاری کشت و صنعت مغان برای واگذاری به بخش خصوصی طبق قیمت‌های روز نبوده و اجحاف و تخلف در آن محرز است و امیدواریم پس از تحقیقات هیات تحقیق و تفحص مجلس شاهد احقاق حقوق مردم در خصوص این موضوع باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از نحوه قیمت‌گذاری و واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان شامل صدیف بدری، شکور پورحسین، رضا کریمی، نصرالله پژمان‌فر، سیدحمایت میرزاده، عین‌اله شریف‌پور، زهرا سعیدی مبارکه، معصومه آقاپور، علی اکبر کریمی، سیدناصر موسوی بارگاهی، شهاب نادری، محمود بهمنی، احمد محمدی انارکی، علی اسماعیلی، محمد حسن نژاد است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار