امام جمعه موقت بیله‌سوار؛
امام جمعه موقت بیله‌سوار گفت: روحیه نوع دوستی مردم ستودنی است ، بعد ازسیل شاهد بوده ایم که کمک های مردمی از سراسر کشور به سمت مناطق سیل زده گسیل شده است.
کد خبر: ۷۳۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 05 April 2019

روحیه نوعدوستی مردم ستودنی است

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه موقت شهرستان بیله‌سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی به دیدار جمعی از مسئولان نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این دیدار حضرت آقا از پشتیبانی عظیم مردمی در حادثه سیل تقدیر کرده و فرمودند: ملت عزیز ما به خاطر حادثه سیل دچار گرفتاری ، تلفات جانی و خسارات شدید شدند که امیدوارم ان شاءالله مسئولین محترم با پشتیبانی عظیم مردمی بتوانند بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند .

وی ادامه داد: تلاش مردمی در حوادث اخیر بسیار خوب بود البته در همه حوادث ناگوار ملت ایران جانانه وارد میدان شدند . این روح همبستگی و حالت بسیج شوندگی مردم ما استثنایی است . در حوادث اخیر هم مردم وارد شدند هم مسئولین به اتفاق کلمه و وحدت توانستند کارهایی را انجام دهند . البته کارهای بسیاری هم باقی مانده است . این ویرانی ها و تخریب خانه ها و مزارع باید جبران شود .

جعفرزاده ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه مسلمانان عنوان کرد : مدتی است حجت الاسلام جدایی امام جمعه محترم و تلاشگر بیله سوار دچار کسالت هستند که این موضوع موجبات نگرانی را برای مردم فراهم آورده است، از درگاه خداوند منان برای این عزیز آرزومندیم که هر چه سریعتر شفا یافته و به سلامتی کامل برسند از این حیث التماس دعای خیر از مردم بزرگوار دارم .

وی با تبریک سوم شعبان که مصادف با میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار است تصریح کرد: این روزرا خدمت شما نمازگزاران و پاسداران سبز پوش تبریک عرض میکنم . سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طلایه دار حرکت های مردمی و حمایت از مردم بوده ، پشتیبانی از مستضعفین ، حمایت از آنها و اخلاص در عملکرد از شاخصه های خاص این مجموعه عزیز و مبارک می باشد .

خطیب جمعه بیله سوار با اشاره به هجمه های رسانه های غربی علیه ایران در مورد سیل اخیر که حتی مورد هشدار سفیر ایران در انگلیس نیزقرار گرفت خاطر نشان کرد: سیل ایران آمریکا را به واسطه تحریم ها رسوا کرد . وقتی ساختاری مانند هلال احمر،نهادهای امداد رسانی و ساختارهای دارویی مورد تحریم قرار می گیرد یعنی بشریت و انسانیت مورد تحریم قرار گرفته است و عاملان این تحریم ها به دنبال دشمنی آشکار با مردم هستند . سیل اخیر هر چند خسارت های بسیاری به بار آورد اما از یک سو قطعیت دشمنی دشمنان و غیر مصالحه بودن آنان را نشان داد ، و از سوی دیگر آشکار کرد که کشور دارای ظرفیت های بسیار عظیمی است که با بهره گیری از آنها می توان بر مشکلات پیروز شد .

وی در خاتمه گفت: روحیه نوع دوستی مردم واقعا قابل ستایش هست ، بعد ازسیل شاهد بوده ایم که کمک های مردمی از سراسر کشور به سمت مناطق سیل زده گسیل گشته است ، مسئولین مختلف هر کدام به نوبه خود برای مرتفع سازی مشکلات مردمی در تلاش هستند در این میان اما نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش شایسته ای ایفا کرده و حقیقتا حرکات درخشانی را ثبت کردند ،که لازم است از زحماتشان تشکر کنیم ، لذاست که مسئولان مربوطه با همدلی و به دور از حاشیه به فکر رفع آلام و درد مردم باشند ، وعده هایی داده نشود که بعدها نتوان عمل کرد چرا که این مهم روح مردم را جریحه دار تر می کند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار