کد خبر: ۷۲۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 26 March 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد قربانی صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال منتهی به استان‌های اردبیل و گیلان اظهار کرد: تمامی محورهای شهرستان خلخال آماده تردد مسافران نوروزی است.

وی افزود: هیچ محور مسدودی نداریم و از اول آغاز طرح نوروزی راهداران با جدیت در قالب گشت‌های ثابت و سیار در تمامی مسیرها حضور داشته اقدام به نمک‌پاشی، برفروبی و بازگشایی مسیرها کردند که تردد ایمن برای گردشگران تسهیل شود.

قربانی گفت: علیرغم بارش برف در شهرستان خلخال ولی تردد با اطمینان خاطر از این شهرستان امکان‌پذیر است ولی برای امنیت بیشتر حتما مسافران تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال بیان داشت: محور خلخال به اسالم یکی از مسیرهای پرترافیک شهرستان خلخال به استان گیلان و مرکز کشور است.

وی اظهار داشت: هم اکنون بارش برف در این محور قابل مشاهده بوده و علیرغم بارش برف این محور یکی از محورهایی است که حضور راهداران در آن افزایش یافته تا مسافران متردد از  استان گیلان به سمت استان اردبیل از مسیر شهرستان خلخال مشکلی نداشته باشند.

قربانی تصریح کرد: هموطنان برای اطلاع از وضعیت راه‌های ارتباطی استان می‌توانند با  تلفن 141  و سامانه 100041 در ارتباط باشند و به صورت آنلاین از وضعیت راه‌ها مطلع شده و سپس سفر خود را آغاز نمایند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار