در خصوص بدهی کلان بانکی
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: نتیجه گزارش کارشناسی حاکیست که مجتمع گوشت اردبیل بیش از ١۴٠ میلیارد بدهکار است.
کد خبر: ۷۲۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 20 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل،‌ دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به احضار رییس سازمان خصوصی‌سازی به دادسرای اردبیل، گفت: مشخص شد که بیش از ١۴٠ میلیارد ریال بدهی در رابطه با مجتمع گوشت اردبیل وجود دارد که تاکید شده ظرف یک ماه آتی کل پرداخت‌ها انجام شود.

ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارسال نتیجه کارشناسی مجتمع گوشت اردبیل به دادسرا، اظهار کرد: مطابق این کارشناسی، مشخص شد که بیش از ١۴٠ میلیارد ریال بدهی دراین رابطه وجود دارد.

وی با اشاره به احضار رئیس سازمان خصوصی‌سازی به دادسرای اردبیل برای بررسی موضوع، افزود: بنابر پیگیری‌ها و نظرات کارشناسی، رقم بدهی از بابت خرید مجتمع گوشت اردبیل به بانک ملی استان اثبات شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستور قضایی برای واریز فوری این رقم بدهی به بانک ملی این استان خبر داد و گفت: تاکید شده که ظرف یک ماه آتی کل پرداخت‌ها انجام شود که اولین قسط نزدیک که به یک میلیارد تومان بود روز گذشته، واریز شد.

عتباتی همچنین اعلام کرد که در نحوه نشر آگهی‌ها، عدم توجه به سایر متقاضیان، زمان نشر آگهی و ثبت شرکت (در بازه زمانی آخر اسفند و اوایل فروردین ماه) به سوء جریاناتی رسیده‌ایم که مستلزم بررسی مجدد و تعقیب کیفری است که به لحاظ جایگاه و شخصیت حقوقی برخی متهمان موضوع از طریق مرجع صلاحیت‌دار پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار