پس از کش‌و قوس‌های فراوان
استاندار اردبیل بعد از کش‌و قوس‌های فراوان،‌ توانست موافقت وزیر کشور را برای مهره موردنظر خود در پست حساس معاونت سیاسی استانداری جلب کند.
کد خبر: ۷۲۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 19 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل،‌ به پیشنهاد اکبر بهنامجو و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، بهروز ندایی معاون عمرانی استانداری اردبیل به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید. توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. العظمی خامنه ای “مدظله العالی” در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

این حکم در دقایق پایانی ساعت اداری سال 1397 در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل منتشر شده است.

گمان می‌رود که انتخاب زمان صدور و انتشار حکم معاونت سیاسی برای بهروز ندایی(مقارن با تعطیلات نوروزی) با هدف کاستن از واکنش‌های احتمالی برخی نمایندگان مجلس و گروههای سیاسی مخالف( اصلاح طلبان و دولتی‌ها)  با این انتصاب صورت پذیرفته است.

هر چند اغلب پست‌های سیاسی در کشور و از جمله در استان اردبیل در قبضه فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی- مهندسی است، اما انتصاب یک «مهندس» در منصب مهم و حساس معاونت سیاسی استانداری و مسئول برگزاری «انتخابات» قدری تامل‌برانگیز است!

در ابن باره بیشتر بخوانید

شیوه جالب استاندار اردبیل در تقسیم پست‌های سیاسی

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!

خداحافظی اجباری نواداد از استانداری اردبیل+سند

اصرار بر انتصاب ندایی به معاونت سیاسی

رمز عبور انتخابات اردبیل پیدا شد!

از میان دهها شرح وظایف معاون سیاسی- اجتماعی استانداری‌ها شاید هیچکدام به اندازه نقش تاثیرگذار این جایگاه در فصل انتخابات حائز اهمیت و حساسیت نیست.

بهروز ندایی در زمان تصدی رحیم مشایی و ملک زاده بر ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور به ترتیب به عنوان مدیرکل دفتر رئیس سازمان و معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع میراث فرهنگی مسئولیت داشت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
همکاران استانداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
از دولت اصولگرا انتظاری جز این نبود علی برکت الله ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
عیبی یوخ
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
مردم دغدغه معیشت دارندبه ماچه ربطی داردکدوم جناح پست ومقام بگیرد.
هردودنبال سهم هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
تنها چیزی که ارزش ندارد تخصص علمیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار