دبیر قرارگاه راهیان نور دانشجویی اردبیل خبر داد؛
دبیر قرارگاه راهیان نور دانشجویی اردبیل گفت: تا به امروز حدود ۱۲۰۰ دانشجوی اردبیلی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعلام آمادگی کرده اند.
کد خبر: ۷۲۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 06 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل؛ حسین مظفری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل تصریح کرد: در سال جاری کاروان‌های راهیان نور دانشجویی با شعار «گام دوم انقلاب، راهی به سوی نور» عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شده و از نزدیک با جانفشانی و ایثارگری‌های خالصانه رزمندگان دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت که از نیازها و ضرورت‌های کنونی کشور در تمامی عرصه‌ها است تاکید کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و طبق زمانبندی، ۶۰۰ دانشجوی برادر و ۶۰۰ دانشجوی خواهر اردبیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

دبیر قرارگاه راهیان نور دانشجویی اردبیل یادآور شد: کاروان‌های اعزامی راهیان نور دانشجویی در مدت زمان حضور خود در کاروان‌ها از یادمان شهدای شلمچه، هویزه، اروند کنار، دوکوهه و … بازدید خواهند کرد.

مظفری ادامه داد: به منظور بهره‌مندی حداکثری از توانایی‌های نسل جوان و مأنوس شدن با فرهنگ دفاع مقدس حضور با بصیرت دانشجویان در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اهمیت بسزایی داشته و باید با مساعدت تمامی دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم در حفظ چنین روحیه‌ای پیشگام شد.

به گفته وی اعزام کاروان‌های دانشجویی برادران از ۱۷ اسفندماه آغاز شده و خواهران نیز از ۲۰ اسفند راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار