با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی فاز دوم محوطه سازی پایانه مرزی بیله سوار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۲۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 04 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، صبح امروز در مراسم آغاز به کار این پروژه را سال ۹۴ عنوان و از اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای آن خبر داد. 
 
علی رحمتی با بیان اینکه اعتبار پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری کشور تامین شده است، گفت: فاز دوم پایانه شامل محوطه سازی، نمازخانه، پارکینگ مسقف، رویه بتنی و ساختمان اداری در ۹ هکتار است. 
 
وی با بیان اینکه در این پروژه عظیم ۸۶ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده است، افزود: این پروژه توانسته منجر به بهبود کمی و کیفی خدمت رسانی به مسافران داخلی و خارجی استان شود. 
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه پایانه مرزی بیله سوار جزو ۵ پایانه برتر کشور است، تصریح کرد: تلاش ما بهبود خدمات با هدف توسعه حمل و نقل برون مرزی و گردشگری خارجی است. 
 
عضو شورای ترافیک استان به روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شمال استان اشاره و اظهار کرد: تمامی ضرورت های ایمن سازی محورهای شمال استان در جلسات متعدد بررسی شده است. 
 
رحمتی خواستار حمایت فرمانداران از بهسازی محورهای مواصلاتی شد و گفت: به ویژه برای بهبود روشنایی محورها نیازمند حمایت فرمانداران و تامین اعتبار هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار