کد خبر: ۷۲۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 04 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اردبیل، انتخابات ششمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد و هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اردبیل در حضور سرپرست سازمان صمت اردبیل نتایج این انتخابات را مشخص کرد.

در این انتخابات حسین پیرموذن با 162 رای، سید ناصر رئیسی با 141 رای ، حسن زرین قبا با 120 رای، کمال فتحی بیطرف با 111رای، علی عبداللهیان باروق با 95 رای به عنوان نمایندگان بخش صنعت و بیشترین آرا را کسب کردند.

حسین وثوقی ایرانی با 140 رای، بهروز پورسلیمان با 128 رای، عبدالرضا بیگناه با 123 رای، حمید شمعیار با 116 رای و مهدی وقار با 79 رای به عنوان نمایندگان بخش بازرگانی با کسب حداکثر آرا انتخاب شدند.

محمدرضا حریری  و لطیف محسنی هر کدام با 119 رای  به عنوان نمایندگان بخش معدن و عیسی شاهی زارع با 129 رای، عباد قضائی نیار با 111 رای و فرهاد #صفری با 93 رای نیز به عنوان نمایندگان بخش کشاورزی انتخاب شدند.

این انتخابات از  ساعت 8 صبح تا 18 عصر ادامه داشت که اعضا در طول روز در محل رای‌گیری حاضر شده و رأی خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند که این انتخابات با مشارکت بیش از 78  درصدی دارندگان کارت بازرگانی وعضویت برگزار شد.

تمامی افراد منتخب عضو ائتلاف " اتاقی برای همه"  بودند که با استقبال رأی دهندگان مواجه شدند و حسین پیرموذن که رهبری این ائتلاف را بر عهده دارد  بیش از 86  درصد آرا را به دست آورده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار