با حضور معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و مسئولان نظامی و انتظامی استان اردبیل فرشید ابراهیم نژاد به عنوان دادستان نظامی اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۷۲۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 04 March 2019

به گزارش سبلان‌ما، طی مراسمی و با حضور معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و مسئولان نظامی و انتظامی استان اردبیل فرشید ابراهیم نژاد به عنوان دادستان نظامی اردبیل معارفه و از تلاش های محسن قریشی تکریم شد.

 در این مراسم سردار پاسدار جلیل بابازاده ظهر اظهار داشت: وظیفه نیروهای مسلح یک تعهد است و تنها یک شغل محسوب نمی‌شود و اگر این تعهد به خوبی عمل نشود دشمنان اقدام به سودجویی می‌کنند.

وی ضمن محکومیت اقدام تروریستی اخیر نیز بیان کرد: دشمنان نتوانستند جلوه ویژه آفزینش 22 بهمن ماه امسال را طاقت بیاورند چرا که مردم در این حماسه، حماسه‌ای دیگر آفریدند که فراموش‌نشدنی است و در این زمینه مسئولان باید به وظایف خود به نحو شایسته عمل کنند.

سپاه و بسیج در راستای تامین امنیت و اقتدار کشور تلاش می‌کنند‌

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تلاش سپاه و بسیج برای تثبیت امنیت در کشور نیز گفت: با پشتیبانی از ولایت فقیه همیشه تحت فرمان قرار داریم و با کم‌ترین امکانات در تلاش هستیم تا امنیت را در سطح شهرها و مرزها نهادینه کنیم که این تلاش هیچ گاه پایانی ندارد.

بابازاده بیان کرد: از نیروهای مسلح تقاضا داریم برای توسعه این اقدامات توسط نیروهای و انتظامی حمایت‌های لازم را در کنار آنان داشته باشند و هیچ گاه در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شوند.

نوروزی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اردبیل نیز اظهار کرد: یکپارچگی و همدلی نیروهای مسلح الگوهای مدیریت این حوزه است و وظیفه داریم بستر مناسبی برای ولی نعمتانمان فراهم کنیم و از دستاوردهای ارزشمندمان با جان و دل دفاع و صیانت کنیم.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار