احتمال افزایش فوتی ها
دومینوی تلفات مشروبات الکلی با فاصله زمانی کمتر از 4 استان کشور به اردبیل رسیده و در شهرستان مشگین شهر همچنان قربانی می گیرد.
کد خبر: ۷۲۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 02 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل، چندی پیش بود که بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز بیش از 200 نفر مسموم و دهها نفر نیز در استانهای هرمزگان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و البرز فوت شدند.

هر چند انتظار می رفت هشدارهای لازم مانع از بروز مجدد این اتفاق ناخوشایند شود اما باعث تاسف است که بگوییم، دومینوی تلفات مشروبات الکلی با فاصله کمتر به استان اردبیل رسیده و در شهرستان مشگین شهر همچنان قربانی می گیرد.

طاهر رسولی دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر اعلام کرد که به دنبال مصرف مشروبات الکلی‌دست‌ساز در مشگین‌شهر که شب گذشته به وقوع پیوست 25 نفر مسموم و مصدوم شدند که از این تعداد تاکنون یک نفر زن و یک نفر مرد فوت کردند.

به گفته وف یک نفر نیز از این تعداد نیز بینایی خود را از دست داده است.

دادستان مشگین شهر با بیان اینکه از شب گذشته مراجعه افراد به اورژانس بیمارستان مشگین شهر بر اثر مصرف مشروبات دست ساز آغاز شده، بیان کرد: مسموم شدگان مربوط به یک محفل و مراسم نبوده و به صورت جداگانه به اورژانس مراجعه کرده اند. 

دکتر مجید محمد غریبانی ، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل نیز گفت: 2 اتوبوس آمبولانس از اردبیل و یک اتوبوس آمبولانس از پارس آباد برای ارائه خدمات درمانی و انتقال مسموم شدگان به بیمارستان های اردبیل به مشگین شهر اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: بیمارستان های اردبیل برای ارایه خدمات درمانی به مسموم شدگان در آماده باش بوده و بالگرد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی استان نیز آماده عملیات امدادی است.

برخی منابع خبری می گویند که مشروبات دست ساز احتمالا از شهرستان اهر آذربایجان شرقی که هفته گذشته شاهد بروز اتفاق مشابهی بوده به مشگین شهر منتقل و به فروش رسیده است. 

ساعت 18:42 شنبه 11/12/97

طاهر رسولی، دادستان مشگین‌شهر اعلام کرد که آمار فوتی ها به 3 نفر افزایش یافت.

او همچنین علام کرد که 2 نفر به اتهام فروش و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی مرگبار دستگیر شدند.

ساعت 9:50 یکشنبه 12/12/97

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: شمار مسمومان مصرف مشروبات الکلی تقلبی دست ساز در شهرستان مشگین شهر روز یکشنبه به 57 نفر رسید.

وی اضافه کرد: 41 نفر از این افراد در بیمارستان های اردبیل بستری شدند که از این تعداد 14 نفر تحت درمان دیالیز قرار گرفتند.

غریبانی بیان کرد: امروز صبح یک نفر به فوتی های مربوط به مصرف مشروبات تقلبی در بیمارستان اردبیل اضافه شد و آمار فوتی ها به 3 نفر رسید.

به گزارش تابناک اردبیل،با توجه به حجم وسیع تلفات در استانهای یاد شده طی ماههای اخیر پیش‌بینی می‌شود آمار فوت شدگان ناشی از مسمومیت مصرف مشروبات الکلی دست ساز افزایش یابد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
قره داغدان گلیر.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار