امام جمعه بیله‌سوار؛
امام جمعه بیله سوار گفت: روند صعودی قیمت خودرو که در تاریخ ایران بی سابقه بوده، ناشی از ضعف مدیریت مسئولان است.
کد خبر: ۷۱۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 22 February 2019

حجت الاسلام اصغر جدائی امام جمعه بیله‌سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه به عملیات انتحاری گروه‌های تروریستی علیه تعدادی از نیروهای سپاه در شهر زاهدان اشاره کرد و ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسداران گفت: این حرکت گروه های منحرف و بدبخت تروریستی علیه تعدادی از فرزندان نازنین سپاه در شهر زاهدان ،بار دیگر اوج زبونی و بیچارگی دشمن پست و بی رحم را نشان داد.

وی ادامه داد: وقتی این گونه عملیات ها علیه نیروهای سپاه انجام می گیرد نشان می دهد که دشمن از دست سپاه عصبانی بوده و همچنین سپاه در کشور ، نیرویی موثر و کارساز است. شکی نیست که مرحم دل مردم ایران و خانواده های نازنین اش، برخورد قاطع و شدید با عوامل این حمله تروریستی است .

جدائی تصریح کرد: این که بعضی ها حرف از عدم انتقام می زنند معلوم می شود هیچ آشنایی با روحیات دشمن خبیث و بی رحم ندارند و متوجه نیستند که دشمن ، دشمنی نیست که بخشش و عفو ، در آن ها تاثیری داشته باشد. بنده هم به سهم خودم ضمن تسلیت شهادت مظلومانه این پاسداران عزیز به خانواده های بسیار گرامی و محترم شان، به آن ها عرض می کنم که ما تا انتقام خون به ناحق ریخته فرزندان شما را نگیریم ، آرام نخواهیم گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بیله سوار به بیانیه ی گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه ای را مبنی بر گام دوم انقلاب صادر کردند . در این بیانیه اعتماد و امید به نقش بی بدیل جوانان در برداشتن گام دوم موج می زند، توصیه های حضرت آقا در مسیر اجرایی کردن آرمان های انقلاب، قابل توجه است .

خطیب جمعه بیله سوار نا به سامانی بازار خودرو را یکی از عوامل تشدید استرس مردم برشمرد و خاطر نشان کرد: روند صعودی قیمت خودرو که در تاریخ ایران بی سابقه بوده ، یکی از دلایل اش مدیریت غلط مسئولان مربوطه است.این خودروهایی که تولید می شود مثل پراید، ماشین اقشار متوسط مردم است و گران شدنش موجب فشار مضاعف بر آنهاست . امروز یکی از استراتژی های دشمن این است که می خواهد با این گرانی های بی سابقه ، فشار بر مردم را بیش تر کند و سطح نارضایتی ها را بالا ببرد.

وی گفت: هر کسی که به این گرانی ها کمک کند، خواسته یا ناخواسته در زمین اهداف دشمن قرار گرفته و باید پاسخ گو باشد. مسئولان امر بجای همدلی با مردم، بجای عذرخواهی ، بجای پاسخ مناسب ، چرا جوابی می دهند که هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد. همه می دانند که دلیل قاچاق کالا بخاطر پایین آمدن ارزش پول ما بوده و این موضوع یک امر بدیهی و غیرقابل انکار است.

امام جمعه بیله سوار افزود: امروز هر کسی که فکر کند در ایران ارزانی است، قطعا از مسائل اقتصادی سر رشته ای ندارد. من به این مسئولان می گویم :درد مردم را که درمان نمی کنید، لااقل نمک بر آن نپاشید. قدیم ها می گفتیم مسئولین چرا پاسخگو نیستند،امروز دیگر واقعا نمی خواهیم پاسخ مسئولان را بشنویم چون پاسخ ها نه تنها دور از واقعیت های روز جامعه است بلکه عذاب آور هم است چون پرده از این واقعیت تلخ برمی دارد که آقایان اصلا نمی توانند درد مردم را بفهمند. زندگی در خانه های چند ده میلیاردی نتیجه اش جز این هم نمی تواند باشد.

وی با اشاره به ثروت های نجومی برخی افراد عنوان کرد: اگر ریشه‌یابی کنید بسیاری از کسانی که به ثروت های کلان رسیده اند، با رانت‌خواری، سوء استفاده از تسهیلات بانکی، تقلب، کلاه برداری، حتی دزدی و غارت از بیت المال به این ثروت ها دست یافته اند. آقای معاون مردم ما مثل شما حریص بر دنیا نیستند که به این ثروت های باد آورده شما و امثال شما حسادت کنند . مردم ما نجیب ترین و بهترین مردم دنیا هستند .

وی افزود: مردم ما امام(ره)، انقلاب و رهبرشان را دوست دارند و بخاطر همین هم در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند. بسیاری از کسانی که در راهپیمایی حضور داشتند از مدیریت سوء کشور ناراضی و ناراحت بودند ولی بخاطر عشق به ولایت، نظام و انقلاب به صحنه آمدند. ولی شما مزد خوبی به مردم ندادید. بهای حضور غرور آفرین مردم ایران در یوم الله ۲۲ بهمن این نبود که آن ها را حسود قلمداد کرده و گرانی ها و فشارها را تشدید کنید .

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنانش افزود: سه شنبه هم ولادت با سعادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س)، روز زن، روز مادر و روز ولادت امام راحل (ره) می باشد.این مناسبت های بسیار مهم، مبارک و ارزشمند را خدمت شما تبریک عرض می کنم.

جدائی تاکید کرد: هر استادی بر اساس ملاک ها و معیارهایی که دارد، به دانش آموز و یا دانشجوهای خودش نمره می دهد. اصولا هیچ وقت ملاک نمره، قضاوت خود دانش آموز یا دانشجو نیست .

وی تصریح کرد: چون اصولا هر کسی به خودش نمره بیست یا ۱۹ونیم می دهد و فکر می کند تمام نمره هایش بیست است و بعضا نوزده و نیم ، احتمالا دچار یک حالت روانی به نام خودشیفتگی است. در حالی که میلیون ها نفر ، به بسیاری از کارها، نمره صفر می دهند ،با این اوصاف باید کسی خیلی از واقعیت دور باشد که گمان کند نمره هایش همه بیست است.

جدائی در خاتمه اظهار کرد: چه کسی به شما نمره بیست می دهد؟ سه چهار ساعت بیایید جلوی تلویزیون مستقیم با مردم روبرو بشید ببینید مردم دردشان چیست . یک مسئول عالی رتبه وظیفه دارد به دغدغه و نگرانی مردم اهمیت بدهد و مشکلات مردم را حل کند .

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار