رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل گفت: مسابقات بین المللی اتومبیلرانی سافاری اردیبهشت سال آینده در این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 22 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، عزیزه تراز در نشست خبری با خبرنگاران افزود: وزارت ورزش و جوانان، فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و شورای تامین با برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی استان اردبیل در شهرستان سرعین موافقت کرده اند.

 مسابقات بین المللی سافاری در اردبیل برگزار می شود

وی با بیان اینکه این مسابقات در هفته اول اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اقداماتی نیز برای جذب اسپانسر برای برگزاری این رقابت ها صورت گرفته است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر تیم‌های داخلی در این مسابقات ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و گرجستان نیز شرکت خواهند کرد.

تراز برگزاری مسابقات اتومبیلرانی سافاری در اردبیل را در توسعه و رشد ورزش استان بسیار مثمر ثمر دانست و اضافه کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح باعث افزایش توریسم ورزشی و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.

وی با بیان اینکه حد نصاب لازم برای برگزاری مسابقات اتومبیلرانی سافاری 80 تا 100 نفر است، ادامه داد: پیش بینی می شود تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها بیشتر از حد نصاب لازم هم باشد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل گفت: تیم اتومبیلرانی سافاری اردبیل امسال تاکنون در راندهای اول و دوم و سوم رقابت های کشوری که در شهرهای مختلف برگزار شده جزو تیم های اول و دوم بوده است.

وی افزود: جمعه سوم اسفند ماه راند چهارم و نهایی مسابقات اتومبیلرانی سافاری کشور در منطقه آزاد تجاری ارس برگزار می‌شود و تیم اردبیل در این رقابت ها حضور قدرتمندی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار