دادستان هشدا داد
دادستان مرکز استان اردبیل گفت: هر نانوایی که از آرد سهمیه‌ای استفاده می‌کند، در صورت سواستفاده و فروش غیرمجاز آرد تحت پیگرد خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 21 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی اظهار داشت: گزارش‌هایی واصل شده که برخی افراد سودجو و سوءاستفاده‌گر اقدام به انتقال آرد سهمیه‌ای استان به خارج از اردبیل و فروش در بازار آزاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آرد سهمیه‌ای جهت مصرف خود استان تعیین شده است، تصریح کرد: در پی وصول این گزارش دستورات لازم به پلیس راه و نیروی انتظامی صادر شده تا بازرسی خود را جهت شناسایی و توقیف محموله‌هایی از این دست تشدید کرده و محموله‌هایی از این را دست سریعا توقیف کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تاکید به اینکه دستگاه قضا با هرگونه اقدامی که سلامت و امنیت غذایی مردم را تهدید کند بدون اغماض برخورد می‌کند، افزود: به صور غیرمحسوس روند قاچاق آرد نیز در حال بررسی است تا متخلفین شناسایی شوند.

عتباتی در گفتگو با تسنیم گفت: هر نانوایی، قنادی و یا واحد صنفی که از آرد سهمیه‌ای استفاده می‌کند، در صورت سواستفاده و فروش غیرمجاز آرد تحت پیگرد خواهد بود و با توجه به اینکه آرد سهمیه برای مصرف مردم است در این خصوص هیچ عذری پذیرفته نیست.

وی با تاکید به ضرورت هوشیاری خود مردم افزود: انتظار می‌رود شهروندان نیز هرگونه مورد مشکوک را به دستگاه‌های امنیتی و قضایی اطلاع‌رسانی کنند.

کمبود آرد در نانوایی‌های اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، فرماندار اردبیل طی روزهای اخیر گفت: کمبود آرد نانوایی های آزاد پز شهرستان اردبیل پیگیری شده و با هماهنگی سازمان غله سهمیه مورد نیاز آنها بزودی تامین می شود.

جواد زنجانی افزود: سهمیه آرد شهرستان اردبیل نسبت به دیگر شهرستان ها با توجه به مهاجرت و رفت و آمد مردم شهرستان های دیگر استان باید افزایش یابد.

او بیان کرد: در حال حاضر 392 واحد نانوایی آزاد پز در اردبیل وجود دارد که بخشی از آنها با کمبود آرد مواجه هستند ولی مشکلی در کمبود آرد در نانوایی های دولتی وجود ندارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
کامیون داران هم کامیون داران اوایلل انقلاب که واقعا انقلابی بودن و مردمی و حلال و حرام می دانستند . باید برای کامیون داران متخلف مجازات شدید در قانون پیش بینی شود . قاچاق یک نوع وطن فروشی است و باید مجازات سخت بشه ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار