کد خبر: ۷۱۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 20 February 2019

علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در نخستین روز از آخرین ماه فصل زمستان صبح امروز شاهد کاهش دما در سطح استان بودیم به‌طوری که دمای هوا در برخی شهرهای استان نظیر خلخال و نیر به 11 درجه زیر صفر کاهش یافت.

وی با بیان اینکه به‌جز دو شهر شمالی استان دمای هوا در تمامی شهرها به زیر صفر درجه رسید، گفت: دما در مرکز استان نیز به هفت درجه زیر صفر رسید و تمامی شهرهای مرکزی و جنوبی استان در ساعات گذشته هوایی سرد را تجربه کردند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از خروج سامانه بارشی از استان از امروز خبر داد و افزود: آسمانی صاف با افزایش نسبی دما در روزهای آینده در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا یکشنبه هفته آینده روزهایی صاف با افزایش نسبی دما به‌ویژه در شمال استان و شبهایی سرد به‌ویژه در مناطق جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: فردا وزش باد جنوبی در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند در طول روز پدیده غالب خواهد بود اما از اواخر وقت بر میزان ابرها افزوده شده و روز جمعه در بیشتر مناطق استان آسمانی نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: مجدداً از شنبه هفته آینده ضمن افزایش تدریجی دمای هوا آسمانی صاف در سطح استان انتظار می‌رود و این وضعیت تا یکشنبه تداوم دارد.

دولتی مهر بیان کرد: همچنین براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز دوشنبه هفته آینده ضمن وزش بادهای جنوبی نسبتاً شدید، سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار