با وجود استقبال مناسب از پروازها
پروازهای فرودگاه شهرستان مرزي پارس آباد مغان با وجود استقبال مناسب مسافران و زيان ده نبودن تعطيل شد.
کد خبر: ۷۱۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 20 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سيد پیمان آتش زر با اشاره به لغو پروازهای فرودگاه شهرستان پارس آباد مغان اظهار کرد: در حالی پروازهای شركت هواپيمايي هما در فرودگاه پارس آباد مغان لغو می شود که برخلاف مراکز استانها، تعدد پروازها و تنوع شرکت های هواپیمایی در این شهرستان وجود ندارد.

وي با اشاره به استقبال خوب مسافران از پروازهای پارس آباد مغان افزود: فرودگاه پارس آباد مغان به هیچ عنوان زیان ده نیست و مسوولان استانی و شهرستانی باید از تنها فرودگاه منطقه مغان که نماد قابلیت و توسعه این منطقه است حراست کنند.

رئیس فرودگاه پارس آباد مغان تصريح كرد: گشایش پروازهای پارس آباد و جلوگیری از لغو پروازها، همت استاندار و نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس را می طلبد که با رایزنی های خود مانع از تعطيلي و توقف پروازها شوند.

آتش زر خاطرنشان كرد: لغو تنها پرواز موجود فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان مشکلات زیادی را برای مردم و اهالی مرزنشین این منطقه وارد می کند.

به نوشته آران مغان، فرودگاه پارس‌آباد مغان در حالي سال گذشته و بعد از 7 سال تعطیلی با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد ریال با استقرار سیستم‌های نوین ناوبری و توسعه باند برای فرود هواپیماهای پهن پیکر افتتاح و بازگشایی شده بود كه تعطيلي به يكباره پروازهاي آن شوك بزرگي به منطقه خواهد زد.

گفتني است، روز گذشته شركت هواپيمايي هما با ارسال پيامي به مسافراني كه از قبل اقدام به خريد بليط پرواز تهران - پارس آباد و بالعكس كرده بودند از لغو پروازها و استرداد بليط هاي خريداري شده خبر داده بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تینا
|
Japan
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
"استقرار سیستم‌های نوین ناوبری" !!!!!
به نظر می رسد در این فرودگاه هیچ سیستم نوین ناوبری نصب نشده است لطفا اطلاعرسانی غلط نفرمایید.
این فرودگاه در سوخت رسانی مشکل دارد.
شرکت های هواپیمایی در واقع بخش خصوصی اند و ذیل سیستم دولتی فعالیت نمی نمایند که بر آنها فشار آورده شود که حتما پرواز برقرار کنند. آنها به دنبال صرفه و صلاح خود هستند و نمی توان از بخش خصوصی انتظار داشت که جور بخش دولتی را بکشد.
پیشنهاد بنده برای این کهن فرودگاه نو نوار شده استان ، ایجاد ایرلاینی بومی با بیس فرودگاهی در استان اردبیل باشد. همون اتفاقی که در شیراز رخ داده است.
قربانعلی
|
-
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ایران ایر خدمه پروازی برای این پرواز نداره. از بس کشورهای حاشیه خلیج فارس دستمزدهای چندبرابری داده اند اکثرا به سمت ایرلاین های خارجی رفته اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار