مدیرکل هواشناسی استان اردبیل
بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند از امشب با ریزش هوای سرد موج جدید بارشی و سرد وارد استان اردبیل می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 18 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی مهر به خبرگزاری تسنیم گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند از امشب با ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی به منطقه، در نواحی از استان اردبیل ناپایداری را شاهد خواهیم بود.

وی از ورود این سامانه از اوخر وقت امروز خبر داد و گفت: بیشتر مناطق استان به ویژه نواحی منتهی به استان گیلان تحت تاثیر این پدیده جوی خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: بر این اساس آسمان استان از اواخر وقت امروز به تدریج در بیشتر مناطق استان ابری همراه با افزایش سرعت وزش بادهای شرقی به ویژه در شهرستان‌های‌ بیله‌سوار و پارس‌آباد در روز سه شنبه خواهد بود.

دولتی‌مهر از کاهش محسوس دما در طول روز سه‌شنبه خبر داد و افزود: کاهش دید بر اثر مه در نواحی منتهی به استان گیلان و به ویژه فرودگاه اردبیل، بارش باران در مناطقی از شهرستان‌های بیله‌سوار، پارس‌آباد و گرمی و بارش برف در مناطقی از شهرستان‌های نمین، اردبیل، خلخال و سرعین دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های کوثر، نیر و مشگین‌شهر در این مدت آسمان ابری توام با هوای سرد و احتمال بارش پراکنده خواهد بود، تصریح کرد: به دلیل کاهش دید بر اثر مه و بارش برف در مناطق کوهستانی به ویژه در گردنه الماس و حیران، اختلال در تردد وسایل نقلیه در این ایام دور از انتظار نیست. 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از خروج این سامانه بارشی از صبح روز چهارشنبه هفته جاری از استان خبر داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نمين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
برف عشقه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار