کد خبر: ۷۱۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 17 February 2019

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: باید با برنامه ریزی لازم افق اشتغال تا سال ۱۴۰۰ را در حوزه‌های مختلف بررسی و اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌ها باید با برش شهرستانی انجام شود، افزود: مدیران کلیه دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های نیمه تمام دارای ظرفیت اشتغال را احصا و اعلام کرده و جهت تکمیل آن جدول زمانبندی داشته باشند.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل افزود: استان اردبیل دارای پتاسیل و استعدادهای بکر گردشگری بوده و باید به سمت ایجاد پروژه‌های گردشگری و جذب مسافر بیشتر حرکت نماید.

وی یادآور شد: در بخش کشاورزی می‌بایست راه اندازی طرح‌های گلخانه‌ای که زودبازده بوده و دارای اشتغال زایی پایدار دایمی هستند مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی در هر ۴۵ روز شهرستان‌ها را یاداور شد و افزود: جلسات اقتصاد مقاومتی می‌تواند پیش زمینه مناسبی برای برگزاری و بررسی طرح‌های مهم کارگروه اشتغال باشد چرا که در این جلسات تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز حضور دارند.

وی سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در شهرستان گرمی را یکی از اقدامات مهم بر شمرد و یادآور شد: باید تلاش کنیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم و جذب سرمایه گذار زمینه اشتغال ۳۰ هزار نفر در سال ۹۸ فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار