به بهانه انتشار اثر جدید« حسرت»
این هنرمند اردبیل و نام آشنا اخیراً قطعه موسیقی با عنوان «حسرت» و به زبان ترکی اجرا کرده که با استقبال کم نظیر مواجه شده است.
کد خبر: ۷۱۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 14 February 2019

تابناک اردبیل- آرمین جباری هنرمند جوان اردبیلی(متولد 1364)  از دوران خردسالی به دلیل حمایت خانواده و تشویق‌های اقوام درجه یک خود با دنیای هنر آشنا و در سن 8 سالگی عضو گروه موسیقی «کویرچین» شد.

او که همواره به دنبال گشودن پنجره‌ای جدید برای فرهنگ و هنر اردبیل بود توانست در سال 1388 اولین کنسرت پاپ به خوانندگی افشین اسدی را در سالن فدک اردبیل که با استقبال بی‌نظیر تماشاگران مواجه شد،‌ سرپرستی کند.

این جوان هنرمند اردبیلی به پشتوانه مدیریت برنامه‌های موفق خود در سطح استان، توانست سرپرستی کنسرت استاد ودود موذن‌زاده اردبیلی از هنرمندان تراز اول را در برج میلاد تهران برعهده گرفته و فصل نوینی را در حیات هنری خود رقم بزند.

آرمین جباری به لطف خلاقیت های خود، پنجره ارتباطی نوینی را میان هنرمندان مشهور کشور به استان اردبیل گشود و مسئولیت برپایی کنسرت هایی چون محسن یگانه، احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، بنیامین بهادری، رضا صادقی، محمد علیزاده، علیرضا قرایی منش را در شهر توریستی سرعین و اردبیل عهده دار شد.

هنرمند نام آشنای کشورمان سالهاست که مسئولیت اجرای هفته فرهنگی استان اردبیل در تهران را برعهده دارد.

این هنرمند خلاق اردبیلی درباره فعالیتش در حوزه تئاتر نیز می‌گوید: در کنار موسیقی، تهیه‌کنندگی تئاتر را هم در برنامه هایم دارم به طوری که اولین بار تئاتر «ملالی هست» به کارگردانی «یوسف جاوید» و نویسندگی «محمد باقر نباتی»در14 سانس در سالن فدک اردبیل روی صحنه رفت و در ردیف پرتماشاگرترین تئاترها جای گرفت.

در رزومه کاری آرمین جباری شاید بتوان مدیریت تولید تئاتر کمدی و طنز «دپوتات» در تالار ایوان شمس تهران را به عنوان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های او برشمرد به طوری که او توانست بازیگران مشهوری چون اتابک نادری، ماهچهره خلیلی، پندار اکبری، سوسن پرور، سامان دارابی، بهنام شرفی، یاشار نادری و قاسم روشنایی را در اجرای این کمدی با مخاطبان همراه کند و خلاقیت‌های خود را در این عرصه بیش از پیش بشناساند.

آرمین جباری در حیات حرفه ای خود تلاش دارد تا در حوزه تئاتر، سینما،تلویزیون و موسیقی، افق‌های جدیدی را در داخل و خارج از کشور گشوده و نقطه عطفی را در این عرصه ورق بزند و با ایده‌های بدیع خود، استعدادهای ناب کشور در حوزه فرهنگ و هنر را به دنیا معرفی کند.  

این هنرمند اردبیلی و نام آشنا اخیراً قطعه موسیقی با عنوان «حسرت» و به زبان ترکی و به سبک بدیعی اجرا کرده که با استقبال کم نظیر مواجه شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلیمان فرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
خیلی عالی
دوستت دارم و بهت افتخار میکنم

یاشاسین تورک اوغلون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار