مسئولان برخورد کنند
امروز شمار زیادی از متکدیان خارج از کشور و مهاجر وارد شهر اردبیل شده‌ و در نقاط مختلف شهر جولان می‌دهند.
کد خبر: ۷۱۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 14 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حسین دشتی در نشست مجمع خیران اردبیلی اظهار داشت: کمیته امداد اردبیل با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی در امر ساماندهی متکدیان استان ورود کرده و برنامه‌ریزی‌های منسجمی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: با توجه به این که هم‌اکنون تکدی‌گری سبب مخدوش شدن چهره شهری شده است تلاش بر این است که این امر را بهبود بخشیده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم و گونه‌ای باشد که بتوانیم کمک‌های خیران به دست نیازمندان حقیقی برسد و ما بتوانیم دین خود را نسبت به خیران و نیازمندان ادا کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان این که بیشتر متکدیان ساکن اردبیل را افراد غیربومی تشکیل می‌دهد گفت: در حال حاضر هیچ یک از متکدیان در سطح استان زیرپوشش کمیته امداد نیستند و با توجه به این که مسئله تکدی‌گری یک موضوع فرهنگی است باید فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه داشته باشیم.

دشتی تصریح کرد: برخی از متکدیان خارج از کشور وارد شهر اردبیل شده‌اند و این مسئله سبب سلب اعتماد در بین مردم می‌شود و مانع دستگیری خیران از نیازمندان واقعی می‌شود که باید راهکارها و برنامه‌ریزی‌های اساسی در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه داشته باشیم.

وی بیان کرد: این مجموعه آمادگی خود را برای حمایت از موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری اعلام می‌کند و انتظار می‌رود تلاش همگانی برای جلوگیری از جریحه‌دار شدن روحیه شهروندان اردبیلی مبنای کار قرار بگیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید و بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

دشتی با بیان این که حاشیه‌نشینی نیز به عنوان یک مبحث مهم باید مورد توجه قرار گیرد بیان کرد: زدودن چهره فقر و محرومیت از مناطق مختلف استان یک اولویت اساسی است که در این زمینه همکاری دستگاه‌های اجرایی  برای تحقق اهداف مورد نظر اولویت اساسی است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
کار دشمن فرضی است ....
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
شرم آوره که مسئولان بابت معضل گدایی از مخدوش شدن چهره شهر حرف میزنند. یعنی براشون چهره شهر از نیازمندی یک عده مهمتره؟ البته اونهایی که واقعا نیاز ندارند به کنار.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار