به همت شهرداری اردبیل؛
شهردار اردبیل از راه‌اندازی اتوبوس دریایی در شورابیل با مشارکت بخش خصوصی و برای ارتقای نشاط و شادابی هموطنان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 13 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم افتتاح پروژه‌های شورابیل اظهار کرد: به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دهه فجر پروژه‌های شهرداری اردبیل به ارزش 74 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید تا در خدمت شهروندان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در مناطق پنجگانه شهرداری و شورابیل اجرایی و عملیاتی شده که شامل بهبود عبور و مرور، بهسازی معابر، اصلاح هندسی، آسفالت‌ریزی معابر، توسعه فضای سبز و ارتقای خدمات ایمنی بوده است.

شهردار اردبیل افتتاح این پروژه‌ها را در 150 عنوان یادآور شد و بیان کرد: ما شاهد راه‌اندازی پروژه‌های منطقه دو شهرداری اردبیل و همچنین منطقه شورابیل هستیم که به ارزش 29 میلیارد تومان افتتاح شده تا در کنار سایر پروژه‌های مناطق پنجگانه زمینه استفاده شهروندان از این پروژه‌ها فراهم آید.
 
http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/11/24/463340_177.jpg
لطف‌اللهیان ادامه داد: ما در سال‌های گذشته در منطقه شورابیل شاهد اجرای پروژه‌های زیرساختی به شکل گسترده بودیم که امروز ثمره آن را با جذب سرمایه‌گذاران در قالب پروژه‌های متعدد شاهد هستیم که افتتاح آنها زمینه بهره‌مندی شهروندان را از این پروژه‌ها با هدف ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان و فراهم کردن تفریحات سالم به وجود آورده است.

وی نمونه این پروژه را اتوبوس دریایی اعلام کرد و گفت: امیداریم شهروندان با بهبود شرایط آب و هوایی از این مجموعه استقبال کرده و بتوانند از رستوران و سایر امکانات اتوبوس دریایی استفاده کنند.

شهردار اردبیل افزود: ما برای راه‌اندازی این مجموعه‌ها ریالی هزینه نکردیم و تنها با ایجاد زیرساخت‌ها سعی کردیم از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های متعدد گردشگری در این زمینه استفاده کنیم.

لطف‌اللهیان در مورد پروژه کابلی در حال اجرا در شورابیل تصریح کرد: همچنان توسعه شورابیل ادامه دارد و ما از همه سرمایه‌گذارانی که به توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در این منطقه همت داشته باشند کمک خواهیم کرد تا مجموعه‌های خود را به سرعت راه‌اندازی کنند.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
چرا این پولها را برای امور نیمه تمام و واجبتر شهر صرف نمی کنند. بعد از تکمیل پروژه های نیمه تمام می توانند پروژه های جدید را شروع کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار