همزمان با دهه مبارک فجر؛
همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری، بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال پروژه فرهنگی و عمرانی و فضای سبز در منطقه ۲ شهرداری اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 12 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، بهروز ندایی معاون عمرانی استاندار اردبیل در مراسم افتتاح ایستگاه شماره ۶ آتش‌نشانی (شهرک کوثر )تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه هایی با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری اردبیل در اردبیل مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی گفت: شهرداری اردبیل در اجرای پروژه های عمرانی عملکرد مناسبی داشته است که بنده هم به عنوان یک شهروند اردبیلی از شهردار و مجموعه شهرداری اردبیل تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: استاندار اردبیل نیز برای بهره برداری از پروژه‌ های عمران شهری در سال ۹۸ اهتمام ویژه ای داشته که امیدواریم با تلاش مجموعه شهرداری اردبیل درسال آینده بهره برداری از پروژه های عمران شهری متعددی را شاهد باشیم.

شهردار اردبیل نیز در این مراسم با تاکید بر توسعه متوازن مناطق شهر افزود: هدف از بهره برداری از پروژه ها ارتقا میزان رضایتمندی شهروندان بوده و تلاش می کنیم مطالبات شهروندان را براساس الویت بندی و نیاز شهر تحقق بخشیم.

وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر در سایر مناطق شهرداری نیز پروژه های متعددی افتتاح شده است، گفت: در منطقه 2 نیز بیش از 290 میلیارد ریال پروژه فرهنگی عمرانی و فضای سبز افتتاح و تقدیم شهروندان شد.

گفتنی است در این مراسم ایستگاه شماره 6 آتشنشانی (شهرک کوثر) با هدف ارتقا امنیت شهروندان در مواقع حادثه و تسریع در عملیات امدادی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار