در راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت
مردم استان اردبیل در شهرها و روستاهای مختلف با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن جلوه های بدیعی از وحدت، حضور در صحنه و دلدادگی به انقلاب را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۷۱۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 11 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل،با اینکه بارش برف شدید در اردبیل و تعدادی از شهرستان های استان شرایط جوی نامساعدی را فراهم کرده بود، اما مردم همیشه در صحنه استان حضوری گسترده در راهپیمایی داشته و نمایش بزرگی از همدلی و همراهی را در راهپیمایی 22 بهمن ارائه کردند.
مردم مومن و انقلابی شهر اردبیل در زیر برف سنگین از مسیر ایستگاه سرعین تا مصلا این شهر راهپیمایی کرده و با دادن شعارهای انقلابی ' 22بهمن ماه یوم الله یوم الله' ، 'مرگ بر آمریکا' ، 'مرگ بر اسراییل' و 'استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی' با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.
حضور محمدباقر نوبخت ، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در پیشاپش صفوف گسترده راهپیمایان، کودکان و نوجوانانی که بادبادک های مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دست داشتند، کودکانی با صورت های مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین کرده بودند و برپایی ایستگاه های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی از جمله جلوه های راهپیمایی 22 بهمن ماه اردبیل بود.
شرکت کنندگان در راهپیمایی در پایان به سخنان معاون رییس جمهوری گوش فرا داده و بیانیه سراسری راهپیمایی 22 بهمن را با شعارهای الله اکبر تایید کردند.
مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان در شهرستان های بیله سوار ، گرمی ، پارس آباد مغان ، مشگین شهر ، سرعین ، نیر ، خلخال ، کوثر و نمین نیز با امسال حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حماسه حضور و وحدت خود را به نمایش گذاشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار