کد خبر: ۷۱۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 04 February 2019

آیناز دانش آموز مشگین شهری توسط معلم خود بشدت مصدوم شد. به دنبال آن روابط عمومی آموزش و پرورش مشگین شهر اظهار داشت: نامبرده از دانش آموزان مشگین شهر نیست بلکه از دانش آموزان نولو بلاغ منطقه ارشق می‌باش.

آموزش و پرورش اردبیل: تنبیه دانش آموز مشگین‌شهری در دست بررسی است

دانش آموز دختر کلاس چهارم ابتدایی روستای« نولی بلاغی» مشگین شهر می گوید توسط معلم خود تنبیه بدنی شده ولی روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام می کند تا این لحظه تنبیه بدنی محرز نشده و موضوع در دست بررسی است.

آیناز حاتمییان ‘ که پیشانی و یکی از چشمانش بشدت متورم شده است، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: معلم مرا مامور یاد دادن درس به همکلاسی ها کرده بود و چون آنها نتوانستند پاسخ صحیح به سئولات درسی دهند عصبانی شده و گردنم را گرفت و مرا به دیوار کوبید.
پدر این دانش آموز هم به خبرنگار ایرنا گفت: آیناز پس از انجام سی تی اسکن و تشخیص پزشکان مبنی بر شکستگی جمجمه در مشگین شهر به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شد.
وی افزود: پس از یک هفته بستری و درمان توسط پزشکان حال آیناز رو به بهبودی است.
طاهر رسولی دادستان عمومی وانقلاب مشگین شهر نیز گفت: با شکایت والدین دانش آموز آسیب دیده پرونده ای در دادگستری تشکیل شده و پرونده در دست پیگیری است.
در این حال اسکندری رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هر گونه تنبیه بدنی دانش آموز ممنوع بوده و در این مورد خاص نیز اگر موضوع به اثبات برسد با آموزگار متخلف برخورد خواهد شد.
وی بیان کرد: هنوز موضوع به اثبات نرسیده و ما منتظر اعلام نظر ارگان های رسمی دراین باره هستیم ضمن اینکه رییس آموزش و پرورش بخش ارشق موضوع را با تمام جوانب در دست بررسی دارد.
به گفته وی ، اینکه حتما در مدرسه و کلاس درس تنبیه بدنی صورت گرفته و اینکه آسیب وارد شده به این دانش آموز مربوط به ضرب و شتم و آن هم توسط معلم می باشد هنوز به اثبات نرسیده و باید منتظر گزارش ها بود.
او با اشاره به تشکیل پرونده در دادستانی مشگین شهر گفت: پرونده تشکیل شده ولی هنوز حکمی صادر نشده است.

برخورد خشونت آمیز با دانش آموز مشکین شهری پیگیری می شود

رسولی، دادستان مشگین شهر: پرونده قضایی برای ضرب و شتم دانش آموز مشگین شهری تشکیل و تحقیقات لازم در حال انجام است.
وضعیت دانش آموز هم اکنون مساعد و از بیمارستان مرخص شده است.
جزئیات حادثه بعد از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.
دادستانی مشگین شهر پیگیری این موضوع را انجام و با متخلفان به صورت جدی برخورد می کند.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار